Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

161...

Av Annci Hultström - 14 oktober 2010 22:28

... är så många centimeter som jag mäter över havet. Ja, det blev inte en högre människa än så av mig.


Men 161 är åxå antal besökare som tittat in idag. Förstå... det är verkligen hur många som helst. Som jag skrev igår så skriver jag inte för att få många läsare. Men får jag många läsare är det peppande. För kanske kan jag inspirera fler till ett bättre liv. Och det ger mig energi och gör mig glad!! Genuint glad!!


Förresten, jag mätte mig ikväll åxå. Brukar göra det en gång/månad. Den 10:e. Men då glömde jag av det i min städiver, så det blev idag istället. Nu har jag tappat ytterligare 12,5 cm. Så totalt på min kropp har jag nu blitt kvitt 165 cm. Nä, korrigerar det där... det ska vara 165 ruggigt-ovälkomna-men-nu-sköna-cm. Tänk själva... 33 cm i midjemått och 30 cm runt röven. It´s fu****ing LOVELY!!


Nu tänker jag inte inspirera fler idag, för nu väntar bingen på mig. Ser fram mot att krypa ner. Kanske blir jag då åxå kvitt den begynnande huvudvärken?!


Hur som - God natt alla fina å sov gott!

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

14 oktober 2010 22:41

Grattis till alla dina läsare och grattis till alla tappade centimetrar :)/Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

15 oktober 2010 08:05

Tack! Och Tack igen! Det känns riktigt kul. Både med läsare & centimetrar :-).

Önskar en härlig helg!

Kram / Annci

 
Carina

Carina

15 oktober 2010 07:37

GRATTIS!!!!
Vad trevligt att så många hittat hit.
Men du skriver väldigt bra.
Ha nu en underbar helg.
Kram Carina

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

15 oktober 2010 08:07

Tack snälla! Jag älskar att skriva och formulera mig. Och då är det ju ännu roligare när det uppskattas.

Önskar även dig en härlig helg!

Kram / Annci

 
Ingen bild

Budda, en av 161

15 oktober 2010 18:49

Läser, men inte allt. Hinner ej med i tempot. :(

Bloggar ej på arbetstid.

Trevlig helg.

Annci Hultström

16 oktober 2010 10:04

Du måste inte läsa allt :-)

Trevlig helg själv!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards