Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Naken idag!

Av Annci Hultström - 14 oktober 2010 08:15

God morgon!


Har du sovit gott? Det har jag. Riktigt gott. Kanske aningen för kort. Igen. För inte kom jag i säng när jag sa att jag skulle göra det. Fastande på att leta film på lovefilm.se vilket gjorde att klockan hann bli 22:40 innan jag slöt de blå. Men det blev ändå nästa 8 timmar. Det tar sig med andra ord.


Däremot verkar jag ha vaknat utan minne. Glömde nämligen sminkväskan hemma, så idag är jag N A K E N. Hade den i väskan, men tog ur den när jag skulle lägga ner matlådan. Och där, på köksbordet, blev den kvar. Känns rätt märkligt, men jag får väl skylla på att ögonen kliade eller nåt  .


Kollade min statistik. 138 personer läste igår. 138. Det är ju jättemånga. 97 fler än dagen innan. Kul som attans om jag kan inspirera fler med mina ord! För det har jag fått många kommentarer om - att jag inspirerar. Och förutom att skriva för mig själv, så är det just därför jag skriver. För att ev. kunna hjälpa någon därute till ett bättre liv. Ååååååhhhh... välkomna alla. Igen!


Idag ska jag träna core. Kl. 18. Första gången jag provar det. Hoppas det är bra. Inte så konditionskrävande har jag förstått, så det blir kanske en repa på bandet åxå. Får se då, hur slut jag är.


Hmmm... nu, 18 minuter efter öppning, kom första kommentaren om att jag är osminkad. Av en kille. Tänker de alltså på sånt?!


Nej, nu måste jag kissa. Har   M Ä N G D E R   med vätska att bli kvitt känner jag. Fick knappt på mig ringarna i morse. Så det finge bli en utdrivare idag och jag känner redan nu att det nog kommer bli som förra vecka... sisådär en 8 gånger här på jobbet.


Hörs senare. Ha det bäst tills dess!

 
 
Ingen bild

joanna.

14 oktober 2010 10:21

Hur gör du för att gå ner ?

Annci Hultström

14 oktober 2010 10:35

Hej Joanna!

Jag har gjort en gastric bypass operation.

Men den är verkligen inte hela lösningen... bara en hjälp på vägen. Måste naturligtvis tänka på att äta bra mat och träna en massa åxå.

 
Mikaela

Mikaela

14 oktober 2010 14:05

Hej, jag bodde i väsby fram tills i sommras dp vi tog vårt pick och pack och flyttade till dalarna. Gjorde själv en gbp i mars!
Grattis till viktminskningen!
Jag har själv gått ner 38,3 kg!
Sååå underbart! Fortsatt lycka till!
Kram Mikaela

http://motnyttliv.bloggplatsen.se

Annci Hultström

14 oktober 2010 15:46

Hej och tack för kommentaren!

Kikade in på din sida... på förebilderna ser det ut som om du bodde i Smedby, radhuslängorna?!

Tack och GRATTIS! Det är verkligen ett helt nytt liv.

Kämpa på!

** Kram i retur **

 
Mikaela

Mikaela

14 oktober 2010 20:07

Hej igen, jajjamensan, vi bodde i smedby, bor ni där? Vi bodde på sadelgatan, sålde det och flyttade till Långshyttan =)

Visst är det ett nytt liv, ett underbart sådant!
Kram

http://motnyttliv.bloggplatsen.se

Annci Hultström

14 oktober 2010 20:10

Ja, vi bor där. Men i de husen som inte blev sålda (tyvärr).

Ah, Långshyttan. Där har jag varit massor. Hade moster & kusiner där när jag var yngre.

Ha en fortsatt bra kväll!!

 
Ingen bild

Lola

15 oktober 2010 09:46

Hej!
Har du slutat använda spikmattan? Du skrev för ett tag sedan att den var kanon när du ville bli av med vätskeansamlingen?
Jag skrattade när jag läste Joannas kommentar. Jag flyttade tillbaka till Väsby för åtta veckor sedan, från Dalarna... Jag bodde i Falun, dit jag flyttade för 21 år sedan från Väsby. Cirkeln är sluten.

Kram
Lola

Annci Hultström

15 oktober 2010 10:27

Nä, jag använder den. Men det var nog bara förra veckan det funkade verkar det som. Men jag kämpar på :-)

Välkommen tillbaks får jag säga!

Må gott!

/ A

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards