Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Bilder. Många bilder.

Av Annci Hultström - 10 oktober 2010 21:54

God kväll!


Har din söndag varit bra? Min fick du läsa om förut och sedan dess har det bara tillkommit pizza-middag med efterföljande MEGA-dump. Somnade på soffan. Som en klubbad säl. 30 minuter senare var det bra igen. Då plockade jag undan lite i köket och nu sitter jag här och skriver till er.


Tänkte bjussa på en hoper bilder. Så, vi kör...


Först några bilder från förra helgen, när vi var till Tranås.


Jag ombytt för middag på hotellet:


Åsså fröken smilfink vid middagen:

     


Vi åt f.ö toast skagen till förrätt, kalvfilé till varmrätt. Till efterrätt åt jag en pyttebit av en tryffel (asmäktigt) och H & W åt chokladtårta. Till detta drack jag ett gott rödvin.


Dagen efter var det dags för "Supersnällasilversara och Stålhenrik". I kyrkan precis innan det började:


Och sen kom dom, idolerna:

     


Och banditen:


...som "Supersurasunksara" skrämde bort:

  


Påvägen hem stannade vi på Busfabriken i Norrköping. Har du aldrig varit där, men har vägarna förbi - ÅK. Det var det coolaste, finaste, roligaste, största, ballaste lekland vi någosin varit på. Kolla in bilderna, så här såg det ut överallt. Inte en vit vägg så längt ögat nådde. Dessa mötte oss utanför: 


Och här, insidan:

           

     

Har inga bilder från själva lekytan, men det går att se på hemsidan.


Nu några bilder på mor & dotter under fredagsmys:

    


Och från igår. Innan vi gick på middag. Jag i jeans från Kapp Ahl, tröja från lager 157, kavaj från HM, skor från Skopunkten, halsband från ???, kappa från Cheap monday (spana in våra druvor i bakgrunden):

  


När jag modellar ville ju W göra det med.


Ja, det var det för nu. Tog lite längre tid än jag trott att ladda upp alla dessa... phu... nu är jag sååååå trött. Bingen skriker efter mig och jag tänker lyssna på den.


Hörs i morgon kära du. Sov gott och dröm sött!!

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

11 oktober 2010 10:05

Vilka härliga bilder :) Men oj vad du blivit smal, du måste gått ännu mer nu sen senast du la in bilder på dig själv :) Vad duktig du är. /Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

11 oktober 2010 10:10

Tack snälla du!! Jag har nog inte gått ner så mycket så det skulle vara så stor skillnad. Tror mycket handlar om vad jag sätter på mig för kläder. Och vinklar. Faktiskt. Men som sagt - TACK ändå :-).

Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards