Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Phu!

Av Annci Hultström - 7 oktober 2010 21:28

Nu har vi skottat klart här hemma, så det är helt färdigt för städerskan att komma i morgon och göra finputset. Det gick på ett par timmar, bara tummen lossnade. Så nu sitter vi en stund i soffan. Kollar "Lyxfällan".


Påväg hem köpte jag radion och hämtade kappan. Sen blev upphämtning av thaikäk. Innan den åts  slet jag upp kappan och provade den. Den satt kanonbra. MEN... den liknar en morgonrock, så ni får faktiskt inte ens en bild. Så den åker tillbaks, men byts till en helsvart istället. Ja, det får bli så tråkigt... för jag har funderat mycket på den röda och nä... jag törs inte ifall färgen är skum.


Efter att vi ätit hämtade jag W hos John. Hon hade haft det så bra. Kul!! På lördag får de leka igen (och i morgon på dagis såklart). Då ska vi dit hela högen och äta middag. Ska bli mycket trevligt!!


Nä, nu måste jag äta något. Sen blir det sängen.


Önskar er en god natt, med fiiiina drömmar!


p.s Det är många som läser ser jag, men förhållandevis liiiite kommentare. Tycker ni att jag skriver för ofta kanske så ni lessnar? Tell me!

 
 
Budda  beundrar igen

Budda beundrar igen

7 oktober 2010 22:02

Kul att läsa men hinner ej med ditt tempo. :)

Ser du nya BL?

Trevlig helg.

http://www.budda.bloggplatsen.se

Annci Hultström

7 oktober 2010 22:12

Ha, ha... nä, jag är som proffsbloggarna ;-)

Nej, jag har inte sett det. Började väl idag och idag har jag ju städat. Men jag kommer garanterat se det!!

Önskar även dig en bra helg, hoppas allt är bra!!

 
Ingen bild

Totte

8 oktober 2010 09:55

Synd på kappan...men du blir fin i den svarta. Du får sattsa på färgglada assesoarer. Det blir till att shoppa väska, halsduk, basker å handskar. :-)

Annci Hultström

8 oktober 2010 10:11

Ja, stackars mig som måste ut och handla ännu mer ;-). Tror du får ta med mig när jag vi kommer... accessoarer är jag usel på.

Puss å trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards