Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Nu!!!

Av Annci Hultström - 28 september 2010 20:14

Nu kommer dom, bilderna. Ja, jag tänkte iofs inte bjuda på alla på en gång... jag portionerar ut dom. Tänkte att jag kör tema.


Först blir det solnedgångar. Är det inte sjuk vackert? Jag fick liksom inte nog.


                


Och så några på hotellet:

 På plats. Fint va??


 Ett svullo på den yttre balkongen (hade 2, en under tak)


 Från vattnet


 Ja, presentation är överflödig


 En garderob, tre olika knoppar/handtag


Till sist... så här trevligt hade vi på kvällarna:

      


Ja, det var några. Hoppas ni gillade dom. Resten får ni som sagt vänta på, delar ut några varje dag. Finns måååånga att visa.


När jag kom hem från jobbet idag, bytte jag till varmare kläder och drog iväg å hämtade W. Sen stod vi och huttrade GRYMT medan hon spelade fotboll. Ute. Fy f*n vad kallt det var. Men hon kände inte det. Kul tyckte hon det var åxå. Hoppas det håller i sig.


Efter det blev det "Mammas" för middag. H & jag hade ju inte ätit. En korv med lite mos klämde jag. Inte den bästa maten, men heller inte den värsta...


Nu sover W och jag ser på Idol. Tar en kväll till på soffan. Behöver det känner jag. Men i morgon måste jag/vi verkligen ta tag i uppackningen. Hatar när det är såhär stökigt.


Förresten - ett tips: Vill ni bada på Medley till halva priset, kika in HÄR (pdf-format), bläddra fram till sidan 38 och skriv ut annonsen om russinfingrar. Det har jag gjort och samlar nog familjen på söndag för en liten tvagning .


Skulle ha bjussat på dagens vikt idag, men jag glömde väga mig i morse (hade nog med fröken attityd som grymtade om att hon minsann aldrig får sovmorgon - stackars barn ). Så jag återkommer i morgon. Men ska jag gissa, så gissar jag +0,7. Har ju haft semester... Men som sagt, återkommer i morgon.


Appropå i morgon... ska ha en upplärning då. Så jag blir möjligen lite fåordig då med. Precis som idag när jag varit nät-lös. Förresten, snacka om handikappad man blir utan nätet när man är så van att ha det. Allt som jag tänkte: "Jamen, det måste jag kolla"... så nä... det gick inte. Hoppas innerligt att allt är i gång i morgon. Men det borde det väl vara, annars blir får nog Telia det lite hett om öronen.


Nej, nu avviker jag. Men vi hörs i morgon igen. På ett eller annat sätt.


Sov gott och dröm sött!! Och Du, tack för att du läser!

 
 
Ingen bild

Marre

29 september 2010 08:29

Fina och mindre fina bilder ;) Jag tror inte att jag skulle varit nöjd med det rummet. Räknades det som 3-stjärnig? Knopparna på garderoben, oh my god! Nästan lite kul faktiskt. Men solnedgångarna verkar underbara :)

Annci Hultström

29 september 2010 09:09

Nope, det var 2-stjärnigt. Och kul, ja... vi skrattade mest åt eländet. Orkade inte byta för en vecka. Men hade vi varit två veckor, då hade jag inte hållit tyst.

Solnedgångarna var verkligen något utöver det vanliga. I Thailand har vi sett många vackra, men dessa slog faktiskt dom. Jag tror bergen gjorde sitt till.

 
Ingen bild

LH

29 september 2010 14:32

vilka fantastiska solnedgångar! Blir riktigt ressugen! Ser fram emot mera ;)

Annci Hultström

29 september 2010 15:12

Ja, det klådde faktiskt de i Thailand. Tror bergen gjorde skillnaden.

Nu har du fått mer att kika på :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards