Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Annci Hultström - 28 september 2010 20:14

Nu kommer dom, bilderna. Ja, jag tänkte iofs inte bjuda på alla på en gång... jag portionerar ut dom. Tänkte att jag kör tema.


Först blir det solnedgångar. Är det inte sjuk vackert? Jag fick liksom inte nog.


                


Och så några på hotellet:

 På plats. Fint va??


 Ett svullo på den yttre balkongen (hade 2, en under tak)


 Från vattnet


 Ja, presentation är överflödig


 En garderob, tre olika knoppar/handtag


Till sist... så här trevligt hade vi på kvällarna:

      


Ja, det var några. Hoppas ni gillade dom. Resten får ni som sagt vänta på, delar ut några varje dag. Finns måååånga att visa.


När jag kom hem från jobbet idag, bytte jag till varmare kläder och drog iväg å hämtade W. Sen stod vi och huttrade GRYMT medan hon spelade fotboll. Ute. Fy f*n vad kallt det var. Men hon kände inte det. Kul tyckte hon det var åxå. Hoppas det håller i sig.


Efter det blev det "Mammas" för middag. H & jag hade ju inte ätit. En korv med lite mos klämde jag. Inte den bästa maten, men heller inte den värsta...


Nu sover W och jag ser på Idol. Tar en kväll till på soffan. Behöver det känner jag. Men i morgon måste jag/vi verkligen ta tag i uppackningen. Hatar när det är såhär stökigt.


Förresten - ett tips: Vill ni bada på Medley till halva priset, kika in HÄR (pdf-format), bläddra fram till sidan 38 och skriv ut annonsen om russinfingrar. Det har jag gjort och samlar nog familjen på söndag för en liten tvagning .


Skulle ha bjussat på dagens vikt idag, men jag glömde väga mig i morse (hade nog med fröken attityd som grymtade om att hon minsann aldrig får sovmorgon - stackars barn ). Så jag återkommer i morgon. Men ska jag gissa, så gissar jag +0,7. Har ju haft semester... Men som sagt, återkommer i morgon.


Appropå i morgon... ska ha en upplärning då. Så jag blir möjligen lite fåordig då med. Precis som idag när jag varit nät-lös. Förresten, snacka om handikappad man blir utan nätet när man är så van att ha det. Allt som jag tänkte: "Jamen, det måste jag kolla"... så nä... det gick inte. Hoppas innerligt att allt är i gång i morgon. Men det borde det väl vara, annars blir får nog Telia det lite hett om öronen.


Nej, nu avviker jag. Men vi hörs i morgon igen. På ett eller annat sätt.


Sov gott och dröm sött!! Och Du, tack för att du läser!

Av Annci Hultström - 28 september 2010 11:19

Hej alla!Har ni sovit gott? Det har jag. Så gott att jag inte fattade nåt när klockan ringde...Tänkte bara säga att ni dessvärre får vänta på bilderna, för det är nåt smartskaft som grävt av en kabel. Så vi är Internetlösa hela dagen idag. Så detta inlägg skriver jag från mobilen och från den går det inte att ladda upp bilder. Men håll ut, förlora inte hoppet ;-).Idag går W med John hem. Där utfodras hon av goa David å Sofie. Sen, hinner jag dit för att hämta upp henne och åka vidare till sportskolan. Får se vad hon gillar det. John tycker visst det är toppen, men David å Sofie upplevde det som lite B. Ja,vi får se vad det är. Nej, nu är det dags för lunch snart...tar tid att skriva på mobilen. Vi hörs igen ikväll. Ha det så bra tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards