Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Annci Hultström - 26 september 2010 20:40

God kväll!


Hemkommen sedan 1,5 timme. Var på kalas (gott å trevligt - som alltid) och åkte sedan direkt till Löwet. Där togs stick i finger. Lungorna lyssnades på. Men allt var bra. Så domen blev virus som måste läka ut av sig själv. Skulle äta mycket frukt å grönt + dricka varm mjölk med honung (blä) och ta hostmedicin till natten. Går till jobbet i morgon, så får jag se hur det känns. Om rösten håller.


Nu vara det tänkt att vi skulle se en film, men det var något fel på den. Så det blir nog sängen istället.


Bilder hade jag utlovat, men orken finns inte alls ikväll. Men håll ut - en annan dag. I promise!


Sov gott nu alla och dröm bara fina drömmar!

Av Annci Hultström - 26 september 2010 11:41

Hej på er!


Jaha, då var vi hemma igen då. Landade 00:05, fick väskorna och skjuts till bilen i rask takt så vi var hemma och i sängen 01:30. Vaknade vid 9,  inget vidare utvilad. Har hostat som en tok.


Fick ett par frågor om det i en kommentar - kopierar in mina svar här:


Hur mår halsen?
Jag mår inget vidare alls. Hostar riktigt djup hosta. Känns som den gången då jag hade lunginflammation och akut bronkit samtidigt... Då, liksom nu, utan feber. Ska nog dra mig till läkaren idag. Men först ett kalas.


Har du saknat träningen?:)
Jag har saknat träningen massor. Faktiskt. Och på platsen fanns underbara vägar längs havet. Såg mig själv springa/powerwalka där - men nä, inte en enda gång skedde det tyvärr. Får ta igen det när jag är frisk igen.


Nu ska jag in i duschen och tvaga mig. Sen ska det väljas kläder och därefter åkas på kalas. Det är Sami som fyllt 5 år och som ska firas rejält.


Jag återkommer till er ikväll med bildkavalkad och sjukdomsrapport (om jag har någon).


Ha en underbar söndag alla fina!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards