Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Drogad + Lola

Av Annci Hultström - 22 september 2010 20:44

God kvall alla!


Hoppas ni har det bra hemma i kylan (???). Har ar det toppen. Verkligen. Skitfint, varmt, underbart god mat, gullig by, kanonbra viner... men (everything before but is bullshit - som jag sagt forr)... Jag ar sjuk! Forsoker dock forneka det. Gar pa varktabletter konstant for att orka med. Har hosta (har kopt hostmedicin som inte hjalper namnvart) (glomde cocilliana hemma), huvudvark, snuva... sover en vanda varje dag och direkt nar jag vaknar kanns det battre... men ett par timmar senare ar det kort igen. Kanns verkligen bla!!! Inte nog med att jag tycker synd om mig sjalv, sa har jag daligt samvete for W axa. Har absolut noll talamod. Vill inget hellre an att hon sitter tyst, allt annat ger mig annu mer huvudvark. Sa H tar henne och gor en massa. Sa tar jag henne direkt nar jag vaknar, nar orken ar storst. Det blir dock battre och battre, sa framat lordag nar vi ska hem ar jag val bra igen ;-). Nog om det...


I ovrigt ar det som sagt toppen har. Otroligt sot by. Har tagit massa kort som jag bjussar pa nar jag kommer hem. Vi har mest badat, solat, softat... men idag blev det en battur over till en o intill. Grymt fin natur! Resten av tiden blir axa bad & sol, men aven en tur till Makarska har vi tankt klamma in.


Det ar axa billigare an vi raknat med. Men bra mycket dyrare an vad vi ar vana vid pa vara sThai-resor. Dar gar det kring 600:-/dag inkl. boende. Har gar det c:a 700:-/dag exkl. boende. Men anda helt ok!


Till sist vill jag tacka en trogen lasare - Lola! Innan vi drog var vi ner till biblan och rostade. Nar vi stod dar i kon kom det fram en person och tackade for en bra blogg och onskade trevlig resa. Hon presenterade sig som Lola. Saaaa kul!! Blev superglad over att Du gav sig tillkanna och for att du kande igen mig :-).


Nej, nu ska jag ansluta till de andra tva pa rummet. Men vi hors igen pa sondag.


Ma bast och take care!

 
 
Budda

Budda

24 september 2010 19:14

Kul att ´se´ dig.
Hur mår halsen?
har du saknat träningen?:)
Kram,Budda

http://www.budda.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 september 2010 11:39

Budda,

Har saknat dina ord - men nu är jag tebax :-)

Jag mår inget vidare alls. Hostar riktigt djup hosta. Känns som den gången då jag hade lunginflammation och akut bronkit samtidigt... Ska nog dra mig till läkaren idag. Men först ett kalas.

Jag har saknat träningen massor. Faktiskt. Och på platsen fanns underbara vägar längs havet. Såg mig själv springa/powerwalka där - men nä, inte en enda gång skedde det tyvärr. Får ta igen det när jag är frisk igen.

Nu blir det duschen.

Ha en underbar söndag!

Kram!

 
Budda

Budda

26 september 2010 12:56

Välkommen hem.

Hoppas du blir kry snart.

http://www.budda.bloggplatsen.se

Annci Hultström

26 september 2010 20:40

Tack så mycket! Det hoppas jag med :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards