Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Annci Hultström - 8 september 2010 20:45

Så känner jag mig - nollad. Känns inte som att jag har någt alls att skriva om ikväll. Är trött. Frusen. Öm i musklerna. Ligger på soffan och dricker saft. Där tänker jag bli kvar. Ända tills det är dags att flytta upp till övervåningen. Så det blir inte roligare än såhär idag.


              

Önskar redan nu en god natt. Sov gott och dröm sött!!  

              


p.s Fick bytt koftan till en större idag. Köpte även 2 BH:ar. mina favvisar som jag inte trodde fanns i liten storlek. Men till min glädje gjorde de det... så det blev som sagt 2. På rea. 99kr/st. Glad!

Av Annci Hultström - 8 september 2010 09:30

God morgon kära bloggläsare!


Ja, jag lever... men med armarna är det marginellt inte mycket mer. Håller tekoppen med två händer, annars är jag rädd att tappa den. Att skriva gör mig darrig. Så ja, träningen tog där den skulle. Skönt - trots allt!


Ikväll blir det träningsvila... eller möjligen blir det en repa på crossen - om jag hinner. Har en hoper saker att fixa. Så när jag kommer hem ska jag bara ta W och åka till Stinsen. Där ska vi handla lite (de har ljung för 5kr/st på City gross)och sen blir det hem och natta henne och sen fixa diverse hemma.


Det är en del på vår att-göra-lista innan vi drar (klippa gräset, tvätta sängkläder/handdukar, ställa undan utemöbler m.m.) Tänk, det är bara en dryg vecka kvar och när vi kommer hem är det höst på riktigt. Så då måste en del av det vara gjort. Så det blir en hektisk helg. Hade ju tänkt stå på loppis men det struntar vi i till förmån för fix. Får åka till Vårby och stå istället. Inomhus, senare.


Nä, nu klarar inte mina armar mer för stunden. Så vi får helt enkelt höras senare.


Ha en toppenonsdag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards