Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

ZZzzzzzz + gissa åldern

Av Annci Hultström - 2 september 2010 09:15

God morgon på er!


Hoppas ni har sovit gott. Det har jag... eller nä. Inte helt faktiskt. Eller jo. När jag väl sovit har det varit gott. Men det har varit lite för mycket snurr & vakna stunder. Nåväl, jag ska väl överleva det med. Får kanske ta en tupplur på lunchen?!


Men vet ni? När jag snurrar sådär på nätterna så ser jag helt galen ut när jag vaknar. Se här bara (taget kl. 06:45 i morse):

  


Tänk vad lite smink och en plattång kan göra:

 


                 


Jag följer ju några bloggar (bra tidsfördriv) och idag kunde jag läsa på en av dom om en person. Så här såg hon ut:

  

(bild hittad på google)


Kan ni gissa hur gammal hon är?? Jag återkommer med det rätta svaret senare idag/ikväll.


Ikväll kommer jag köra ett pass hemma... styrka. För jag hinner inte iväg till Friskis. H måste storhandla och någon måste ju vara hemma med W. Men det går alldeles utomordentligt det med.


Tänk att det är min födelsedag på lördag... var tog det här året vägen? Men tänk vilket år sen. Wow, vad mycket det har hänt. Jag har pluggat och fått högskolebehörighet, opererats, blivit uppsagd, fått nytt jobb, skrivit högskoleprov, kommit in på universitet (och tackat nej), gått ner 41 kg, bloggat i ett år (nästan), rest till Thailand. Ja, oj... vilket år!! Kommer föralltid att minnas det med glädje!!


Nej, nu ska jag problemlösa. Det kräver mig fulla uppmärksamhet. Så vi hörs helt enkelt senare.

 
 
Sandra

Sandra

2 september 2010 09:32

Jag skulle gissa att hon är nånstans mellan 35 och 40

http://mammasandra.blogg.se

Annci Hultström

2 september 2010 09:41

Tack för gissningen. Det var min gissning åxå kan jag tillägga... närmare 40 än 35 dock :-)

 
Ingen bild

Lisa

2 september 2010 09:45

Hmm.. jag gissar på att hon är runt 40, + :) Hon ser ung och fräsch ut men de där skrattrynkorna kring ögonen gör att jag tror att hon en 5-10 år äldre än jag. Även om jag också har såna rynkor ;)

Annci Hultström

2 september 2010 09:51

Tack för gissningen. Som jag skrev innan, jag gissade på närmare 40 jag med.

 
Marie-Louise

Marie-Louise

2 september 2010 10:38

God morgon :) Jag tycker du var fin nyvaken jag. Men okej en gissning...kanske 38 år som jag :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

2 september 2010 10:40

Men tack snälla du! Det säger min man åxå, men jag trodde han var partisk i målet ;-).

Ok, 38... jag noterar :-)

Ha en bra dag!

Kram i retur

 
Marie-Louise

Marie-Louise

2 september 2010 10:40

jaha nu fattar jag man skulle gissa på Moggis ålder ;) nu skäms jag lite. Jag trodde man skulle gissa på din ;) Jag skulle utefter bilden gissa på typ 38-40 år men hon är väl bra mycket yngre, runt 25 år tror jag.

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

2 september 2010 15:30

Ha, ha... Du är rolig du. Min ålder är inte så svår att gissa med tanke på att mitt födelseår står i min pres. ;-)

Godkände inte det förrän nu när jag avslöjat. Annars hade jag ju spolierat spänningen :-).

 
Ingen bild

Marre

2 september 2010 11:12

Jag gissar på 44.

Annci Hultström

2 september 2010 11:14

Ok, tack för gissningen :-). Spännande va`??? ;-)

 
Ingen bild

Lotta

2 september 2010 11:56

Du är ju toppen fin :) varför plattar du håret?
Jag tycker hon ser ut som 40, men tror jag sett henne på teven och att hon är mellan 20-25!!!!!

Annci Hultström

2 september 2010 15:31

Ja, min vän... varför plattar jag?! Ser ju galen ut, det vill jag inte. Faktiskt.

Godkände inte det förrän nu när jag avslöjat. Annars hade jag ju spolierat spänningen eftersom du hade rättså rätt :-).

 
Ingen bild

Totte

2 september 2010 13:04


jaha...det här var ju kryptiskt. En sån där kuggfråga. SKulle spontant gissat på 37 eller 42 år men eftersom du ställer frågan på det där sättet så måste man ju svara 25 eller 52. Så mitt slutgiltiga svar blir 49. Bara för att...hahaha

För övrigt tycker jag att du är cool som lägger ut morgonbilder på dig själv ;-) Söt är du oxå =)

kraaam

Annci Hultström

2 september 2010 13:13

Tack för gissningen. Återkommer med rätt lite senare.

Ja, är jag inte cool så säg. Ha, ha... söt... mwhoahaha ;-)

Puss å kram

 
Ingen bild

Budda

2 september 2010 21:04

Jag känner inte igen dig. :)

Annci Hultström

2 september 2010 21:04

Som sagt... en plattång och smink gör underverk ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards