Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Annci Hultström - 28 augusti 2010 22:59

Ja, som överskriften säger...det är en historisk dag idag. Den andra i år. Den första var 19 juni...kronprinsessbröllopet. Den andra idag alltså. Vad som har hänt? Jo, Henrik erkände att han var trött och ville lägga sig. Före mig. Och klockan var inte ens 23. Alltså, jag svimmar nästan. Så det är lika bra att ta tillfället i åkt och knoppa in jag med. Så god natt alla goa. Dröm bara fina drömmar nu.

Av Annci Hultström - 28 augusti 2010 18:53

...med dagen sitter vi nu i bilen påväg hem. Har ätit middag i Nyköping.Efter det blev det shopping av lördagsgodis...nu är vi som sagt på E4:an igen. Vi valde verkligen rätt dag att åka. Toppenväder, inte för varmt, inga köer, ingen trängsel. Ja, perfekt. Helt perfekt. Det enda negativa var att 7 timmar inte räckte... Får bli två dagar nästa år.När vi kommer hem blir det produktion av ett dopkort, sen soffan. Bilder får ni i morgon.Ha en fortsatt bra lördag.

Av Annci Hultström - 28 augusti 2010 07:00

...får vi ha en annan dag. Idag var det inte aktuellt. God morgon förresten! Hoppas du sovit gott. DEt har jag, så nu är jag rejält laddad för en dag på Kolmården. Om en timme drar vi. Önskar en toppenlördag! Vi hörs senare. Med bilder.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards