Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Annci Hultström - 27 augusti 2010 22:49

...de är inte som vi andra. Håller du inte med? Kolla in filmklippet   :



Nu väntar sängen. Sov gott och njut av er lördag!

Av Annci Hultström - 27 augusti 2010 18:47

... det låter väl som en ultimat fredagsmyskväll? Wilma valde pizzan. Själv hade jag kunnat tänka mig thaimat... precis som alla andra dagar i veckan. Jag bara äääälskar thai. Mmmmm... Nåväl, nu blev det pizza. En fjärdedel kan jag äta + lite sallad. Sen är det stopp. Men det motsvarar nog rätt bra mängden jag ska äta. Men överstiger nog kalorierna något. Men... en gång var tredje månad känns ok tycker jag.


Snart ska det delas ut popcorn åxå. Till detta film. Men däremot fick vi ändra planerna om Toy story - hade inte den. Trodde det. Men nä... så Lotta på Bråkmakargatan blev det.


Kom f.ö hem till ett godluktande hus. MEN... lite slarvigt var det nog här och där (odammade sängbord, smutsiga blandare m.m.) Så jag skrev ett mail, så får vi se om det blir bättre till nästa gång. Men skönt ändå såklart.


Nej, nu ska jag ägna mig åt lilla fröken, filmen och popcornet.


Hörs igen. Senare. Ha det bäst tills dess!

Av Annci Hultström - 27 augusti 2010 15:58

Ja, nu har jag lagt in en ny design. Kände för något mindre somrigt. Visst, solen skiner idag... men jag har ändå inte den där somriga känslan kvar i kroppen eftersom termometern inte visar mer än +17. Så, en ny murrigare design fick det bli.


Headern gör jag på en sida som heter http://www.scrapblog.com/. Det är lätt, gratis och kul. Så kika in om du åxå vill göra en.


Tänkte bjucka på en Elvis idag med. Tyckte den stämde så bra:

  


Nu är det bara en fjuttig halvtimme kvar. Åh, så nyfis jag är på husets skick.


Kvällen ska bestå av middag på tu man hand med tösen. Det blir ute någonstans. Tycker vi kan unna oss det idag. Sen blir det fredagsmys i soffan. Förmodligen ska vi se på Toy story. Har inte sett den än, så det är väl dags. Trean ska ju vara fantastisk och då kan det kanske vara bra att ha sett de andra två först?! Efter det ska jag göra ett scrappat kort till dopet på söndag och packa i ordning lite för i morgon (vi drar 07:30). Och avslutningsvis det där berömda glaset med vin. Om jag är vaken vid det laget...


Önskar er alla en angenäm fredag, tills vi hörs igen. Senare!

Av Annci Hultström - 27 augusti 2010 09:30

God morgon finaste läsare!


Har du sovit gott? Det har jag. Och stilla. För frisyren såg likadan ut när jag klev upp som den gjorde när jag lade mig. Kammade till mig lite mest för känslan att ha gjort det  . Så här ser jag ut idag:

  


Trots att jag har sovit gott känns det ändå som att jag inte har alla knivar i lådan... inte alla tomtar på loftet... hissen går inte ända upp... inte alla chips i påsen... det saknas några hästar i stallet... om vi säger så. Hur lång stund per dag håller man i sin bilnyckel? Inte lång stund. Ändå lyckades jag tappa den tre gånger, äpplet två (är väl snarare äppelmos när det är dags att äta det), mackan en gång. Sen säger jag god morgon till samma människor - flera gånger. De skrattar åt mig. Ja, som sagt - det är tänt, men ingen är hemma . Jag hoppas detta förändras under dagen. Lätt frustrerande.


Jag längtar hem. Inte för att jag inte vill vara här. Utan för att jag vill komma hem till ett nystädat, fräscht, godluktande hem. Å vi städade så fint igår (och förrgår) och så ska det fortsätta se ut nu. Slängde en massa skit (igen - tar det aldrig slut?) och ställde ut en del i förrådet som skräpat inne. Så nu ser det ut som vi ska flytta. Det är bara kontoret som behöver sig en omgång till. Men faktiskt, nu är skrivbordet och golvet framme igen. Där inne slängdes det åxå en massa.

S K Ö N T !!!! Så när W somnat ikväll (H ska på galej) så ska jag bara sitta där och njuuuuta, med ett glas vin. Nice!!


Har förresten kollat yr.no och smhi.se och båda säger att det INTE ska regna i Norrköping i morgon. Så vi ställer oss in på Kolmården redan nu. Men jag ska kolla av ikväll igen, om det hinner ändra sig något.


Nä, det var allt för nu... har hållit på i snart en timme med det här... går långsamt idag .


Ha det bäst tills vi hörs igen!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards