Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Annci Hultström - 23 augusti 2010 19:05

... har börjat. Äntligen - Biggest loser är igång igen. Så nu vet ni vad jag kommer att göra kl. 19 varje kväll... hela hösten. Är jag bara frisk så kommer jag att stå på crossen samtidigt. Men inte idag. Idag är det soffan som gäller. Fattar inte vad det är med det programmet... det etsar sig in i mig. Just loooove it!


Middagen är äten. Det blev pasta med en sås av skinka, kantareller, lök, bacon och 4%-ig grädde. Gott! W & H är och handlar. Får se om de hittar någon blomma värdig en prinsessa :-).


Resten av kvällen kommer åxå bestå i soff-sittning. En film kanske? Såg förresten klart filmen jag somnade från igår. "A walk to remember". Fin film, oväntad tvist. Men ingen wow-film kanske. Fast har man 1,5 timme över kan man väl ändå spendera dom på filmen och känna att det var ok.


Här, några sköna bilder.


För att få rida, måste man jobba:


Och så belöningen. Visst är jag duktig mamma?

     


Innan det blev riktig häst, fick dessa stå till tjänst:

 


Härlig min, i kläder stickade av mormor:

  


Vi hörs igen. Senare. Som vanligt.

Av Annci Hultström - 23 augusti 2010 16:27

... är aningen mindre än jag gått ner. Men exakt det jag hade i feber efter lunch. Så nu har jag sovit igen i hopp om att det ger med sig. Blir hemma i morgon åxå. Fortsätter med Weifa-C, Alvedon och snyftfilmer ;-)


Nu ska jag snart hämta W på dagis. Sen blir det hem för att laga mat och när vi ätit ska hon åka med H och köpa en blomma till sitt rum. Hon hade nämnt det igår, att hon ville ha en. Och det är klart hon ska ha en blomma.


Skickar med en bild på en rundkindad sötnos, med en servett som hatt:

  


Hörs igen. Senare.

Av Annci Hultström - 23 augusti 2010 10:45

Ja, det blev så idag, Vaknade i natt och kände att det inte skulle funka. Mår dock lite bättre idag, men inte tillräckligt för att jobba. Måste ju trots allt ha en röst som klarar en hel dag för att det ska funka. Så så fick det bli.


Ligger på soffan och dricker Weifa C:

  

Det är ett extrakt man blandar med vatten. Gjort av nypon och proppad med c-vitamin och antioxidanter. Finns tyvärr inte att köpa i Sverige (vad jag vet), så vi har köpt när vi varit i Norge (eller fått levererat av våra norska vänner). Verkar funka om man är ihärdig.


Fin dag ute idag. Hoppas de gör roliga saker på dagis då. Wilma hade ju svullnat upp på armen efter ett myggbett och jag sa att blir det inte bättre till idag så måste vi gå till doktorn idag. Men det var mycket bättre och det var hon ledsen över... hon ville hellre vara hemma. Lilla gumman! Men snart åker vi ju till Kroatien. Då får hon ett litet avbrott igen.


Nej, nu ska jag luta mig en stund igen. Men vi hörs igen. Senare. Ha en bra måndag tills dess!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards