Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Annci Hultström - 22 augusti 2010 22:00

Nu har jag laddat upp lite bilder från gårdagen.


Först några från Väsbyhemdagen. Det är alltså en tillställning som vår hyresvärd ordnar med varje år. En massa jippon och artister.


Först ridning, såklart. Men det var visst inte så kul. För det fanns ju inga tyglar att styra själv med. Åsså gick det för långsamt... ;-):


Sen ansiktsmålning. En fin liten fjäril blev det av henne:


En hund som hörde ihop med ansiktsmålaren, så söt:


Sen bar det av till NCC´s byggskola. Där blev det en bil å lite annat.


Åsså spelade Dogge. Gillar ju inte direkt den typen av "musik", men jag ska erkänna att det ryckte i benen...


Åsså bidde det lite Kevin Borg. Ni får en filmsnutt på det åxå:

 


Detta intresserade dock inte W, hon gillade detta bättre:


Sen åkte vi hem, packade om och drog till  Diggiloo.


Mojje fick barnen med sig:

   


La Familia:

  


Jessica Andersson:


Thomas Pettersson och Lasse Holm eller Markoolio kanske. Alla män var med i peruk, och det är svårt att se vem som är vem.


Alcazar:


Som jag skrev - en toppenkväll!!


Ikväll har jag legat på soffan hela kvällen... ätit lite popcorn och druckit massor. Men dessvärre känns det inget bättre... ska nog lägga mig snart i hopp om att det blir bättre tills i morgon. Men mår jag såhär när jag vaknar, då blir jag faktiskt hemma ett par dagar.


Nej, nu rundar jag av. Önskar er alla en god natt, med bara fina drömmar!

Av Annci Hultström - 22 augusti 2010 17:17

Somnade ifrån filmen efter 10 minuter, så det blev ett par timmars sömn. Skönt och välbehövligt. Men jag känner mig "tjock" i huvudet, tung i kroppen å lite skakig. Halsen är inget vidare heller. Blä!


Har pratat med H. Det var slutsålt på showen. Synd. Hon blev lite ledsen. Men han mutade med lekland (NÄ) och ett besök på leksaksaffär för att köpa något till samma pris som showen (NÄ). Så de åkte hemöver igen och gick på bio. Den var väl sådär, men de gjort nåt ändå. Nu är de snart hemma igen. Då ska jag ta en titt på lilla frökens arm. Hon fick ett myggbett igår och ibland sväller hon upp av dom. Så blev det nu. När hon vaknade var det 4 cm i diameter och när de åkte c:a 8 cm i diameter. Ser det värre ut så blir det nog läkaren för lite cortison el. adrenalin. Det har hon fått för när samma sak hände, men då satt sticket på kinden och hela halva nyllet svullnade upp. Inte kul!


Nä, nu ska jag hänga tvätt medans kraft finnes.


Hörs igen. Senare.

Av Annci Hultström - 22 augusti 2010 13:52

Ja, crap... skit... f*n... kalla det var du vill. Men jag är sjuk!! Det är värt en massa svordomar.


Jag vaknade inatt med jätteont i halsen. Tänkte att det nog går över. Så vaknade jag vid halvsju i morse och det var värre. Somnade om och vaknade strax efter kl. 9 och mådde ännu sämre. Slut i kroppen, ont i lederna, tryck i öronen, stel i nacken (typiskt när jag har feber). Åt lite frulle, gjorde ett par knop. Skickade iväg de andra, som åkte själva på "Supersnällasilversara & Stålhenrik". Trist, men jag orkade bara inte,


Nu har jag petat i mig lite lunch, tagit en till alvedon och tänker lägga mig på soffan och se en tjejfilm. Det borde väl hjälpa va?


Hittade några bilder i gömmorna. Det är en "presentförpackning" jag byggde när ett par vänner skulle gifta sig. De önskade sig presentkort på Mio och att bara ge ett sånt går inte i min värld. Så jag skulle göra en rolig låda... som blev ett jätteprojekt med möbler gjorda av balsaträ, stoppade soffor m.m Höll på i mååååånga timmar, typ 60 tror jag.


Först utsidan... grusgång av krossad marmor, blomlådor, rabatt och gräsmatta. Taket går att lyfta.


Vardagsrummet med bokhylla, matta (som dolde presentkortet), gardiner, soffbord, tv-bänk med tv (som visar "Vänner") och matsalsmöbler.

 


Sovrummet med fondvägg, överkast, mattor,garderob och gardiner.        

 


Hallen, med byrå, spegel, matta och tavla.

    


Ser ni åxå detaljer som golvlister å dörrfoder? 


När de fick det trodde de bara att det var det... så de tackade fint för huset, tills jag sa att de nog fick leta lite i det för att finna den riktiga presenten.


Nä, nu - soffan.


Ha en toppensöndag. Hörs senare, då med bilder (kunde inte bjussa på det nu, för kameran är med H & W till Uppsala).


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards