Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Det är verkligen...

Av Annci Hultström - 16 augusti 2010 14:26

... synd om mig idag. Mår mystiskt... hängig, seg, pannknack, ont i lederna, ont i ryggen. Influensakänsla. Fattar inte att det blir så vid mens. Måste fråga någon om det vid tillfälle, höra om de hört om fler som har så. Men det är inte varje gång heller... utan snarare varannan. Kan det ha att göra med att man normalt släpper ägg från varannan äggstock och att det är den ena av dom som ställer till det???? Skit är det oavsett. Hade lugnt kunnat åkt hem å lagt mig nu, men nä... så länge jag inte har feber så jobbar jag. Så funkar jag.


Nu ska jag snart visa ett par nyanställda hur systemen funkar som de ska använda sig när det gäller telefonen. Trevligt att få göra något annat.


Kommer att skita i träningen idag kan jag säga på en gång. Men jag har ju hela veckan på mig att komma upp i mina 5 tillfällen... och kommer jag inte upp i det så tar jag in min sjuk-karens. Men förra veckan fixade jag det *stolt*.

 
 
Budda

Budda

16 augusti 2010 20:12

Hej!
Har du provat Ipren mot dina besvär? Hur mår du nu?

Tack för att du hjälpte lilla geten. :)

Ha det så bra Annci från Tina

http://www.budda.bloggplatsen.se

Annci Hultström

16 augusti 2010 20:16

Jag blir så glad när du skriver till mig. Tack!!

Jag har alltid haft mensmigrän och har Pronaxen mot det. Dom tar jag, men det hjälper mer mot själva mensvärken... inte mot influensakänslan. Men tack för tipset.

Vi hörs snart igen!

 
Budda  kikar förbi igen

Budda kikar förbi igen

16 augusti 2010 23:19

Jag får en receptbelagd medicin (kapsel Orudis) för annars är jag inte människa att stå på benen vid tiden för menstruation.En kapsel på morgonen räcker hela dagen, helt otroligt. Är så tacksam. Vissa månader är lindrigare och det beror på det du skriver Annci.

Så fina ni var på fotot.
Sov gott.

http://www.budda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards