Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Annci Hultström - 14 augusti 2010 18:56

Hej i väääärmen!


Idag drog jag och klippte mig när de öppnade kl. 10, sen bar det av hem igen. Där packade vi badväskan å drog mot Kairo. Men först svängde vi ju såklart inom ridskolan. Där kollade vi på voltige och sen fick Wilma prova både hästkörning och ridning. Som hon mös!


Sen blev det badet. Där var vi några timmar innan vi drog oss hemåt för att förbereda vår lilla kräftskiva.


Nu är bordet dukat och vi väntar bara på att pajerna ska bli klara i ugnen. Det luktar gudomligt. Hoppas det smakar så åxå.


Bilder hade jag kunnat erbjuda om vi bara varit så smarta att vi tagit med kameran i dag. Men nä, den glömde vi hemma. Tog några med mobilen, ska se om de blev nåt att ha. Återkommer om det.


Nu ringer ugnen... hörs senare. Tills dess önskar jag en underbar kväll! 

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards