Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Bild från Dagen D

Av Annci Hultström - 12 augusti 2010 19:03

Kastar mig in en snabbis för att visa bilden jag utlovade.


 


Kom ihåg att den är scannad, därav den något sämre kvaliteten.


Nu ska vi snart lägga Wilma. Sen när hon somnat så ska vi hån***... eh... nä, jag menar se på film  .


Ha en trevlig kväll å som jag sa tidigare - Sov gott & dröm sött!!


p.s Kommentarssvar:


Sandra - Tack gumman! Se så, torka tårarna nu ;-). Det går bra för W. Hon pratar lite om det, men det går som sagt bra. Kramar!


Emmely - Ja, du... Förmodligen saknar jag något visentligt i huvudet, därav "modet"... eller kanske dumheten... att lägga ut bilderna. Men det ger mig en spark i röven åxå. En spark för att en gång för alla bli av med den bilden av mig själv. Förinta den för alltid. Förstår du vad jag menar? Och av mitt "mod" kom inspirationen till dig och bara av den anledningen var det värt det!!


Och du, tack för grattiset. Var så lugn, din tid kommer. Jag trodde inte heller på sånna saker när jag var 17. Som när jag började mitt första jobb när jag var 18. Då jobbade jag ihop med "tanter" som var 29 och som kunde prata om saker som hände för 10 år sen. Herregud, så gammal skulle jag aldrig bli. Men någonstans drog livet iväg och nu kan jag prata om saker som hände för 10... och till å med 20 år sen. Kram på dig!!

 
 
Budda

Budda

12 augusti 2010 19:40

Fin bild!:)
Härlig kram.

Jämför inte, din viktminskning är en inspiration och din kropp kommer att tacka dig.
Jag är okej. Det är som det är, man får ta det som det kommer.:)

Tack för inlägg och var rädd om dig.

http://www.budda.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards