Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Annci Hultström - 5 augusti 2010 08:45

GRATTIS Pappa på din 66:e födelsedag. Jag hoppas den blir bra och att solen skiner även på dig!! Kramar i massor!


Ja, idag skiner solen - hur underbart är inte det? Det började den iofs göra redan igår eftermiddag/kväll, men det är en annan sak att vakna med den. Lovely!


Idag har jag min klocka på mig. Det känns ovant, är ju ingen klockmänniska. Men på något sätt känns det ändå bra. Den känns så mycket jag på något sätt. Så här ser den ut (ha överseende med den crap-dåliga bilden):

  

Fin va´ ??


Idag har jag lagt upp ett Lycka till på vår TV. Det vänder sig till dom 14 pers som ska upp till Kiruna och fjällvandra. De ska medverka i Fjällräven Classic. De har valt att gå 11 mil på 3 dagar. Kul grej! Hade varit kul att testa något sådant någon gång. Bara för att ha gjort det en gång. Det är ju vacker miljö. Skulle jag få möjligheten att bli anställd här skulle jag tveklöst hoppa på till näst år.


Ikväll blir det träning och lite städning. Hade ju tänkt måla/tapetsera, men det får avvakta. Vi kände att vi behöver en helg på oss. Är för trötta att göra det på kvällarna helt enkelt. Så vi får se när tid finnes. Är rätt fullt på helgerna framöver.


Nej, nu ska jag pudra snoken och sen äta frulle. Ha en bra dag, vi hörs senare!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards