Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Annci Hultström - 1 augusti 2010 21:05

Insåg ju att jag glömt tacka för de kommentarer jag fått...


Lola - Tack snälla!! Jättebra att du kämpar på. Men ett tips är att gå med i t.ex Viktklubb. Skriv ner vad du äter... skaffa kontroll över intaget. För har du ändå ett BMI på 40, trots att du äter små portioner, så låter det ju som att du ändå gör något fel?! Lycka till, hör gärna av dig med rapport - peppar dig gärna! Kram


Syrran - Daseskillnad var det ja... hon har ännu inte sagt ordet här hemma. Tack å lov ;-).


LH - Tack så hemskt mycket!!! Det känns verkligen toppenbra. Minns du ens hur jag såg ut när jag vägde så här lite? Tror det var runt 1996.


Nu - sängen!!

Av Annci Hultström - 1 augusti 2010 19:24

Söndag - veckans sista dag. En dag som inte blev som vi tänkt oss från början.


Wilma skulle ju ha åkt till farmor & farfar idag för en veckas semester. Men så rinde Ewa idag och berättade att farfar ligger på sjukhus. Hade fått känningar av hjärtat och fick inte åka med bussen hem (från Gbg där de varit på semester), utan det blev sjukhuset istället. Tack å lov så var det ingen fara. Läkarna trodde det var gallan som tryckte på nåt som gav honom hjärtklappning. Så inatt ska de sova på hotell och sen åker Gunnar ner och hämtar de i morgon.


Så i morgon ska Wilma vara hos John och hans familj (TACK snälla för hjälpen). På tisdag blir det nog hos grannarna. Sen får vi se om farmor tror sig orka ta henne från tisdagkväll.


Mer än detta har hänt idag... Vi tog nämligen en tur till Hästa gård vid Akalla. Har läst en del om det och passerar där varje dag påväg till jobbet. Men det sög. Riktigt dåligt var det. De enda djur som gick att klappa var getingar... Så det behöver vi inte besöka igen.


Istället tog vi en tur till Kista. Där gick H & W på djuraffären (f*n så många fler djur att titta på) medans jag gick till Gina Tricot. Köpte nämligen en klänning där häromdagen som det var hål i efter larmet. Så jag bytte den. Dock fanns inte rätt storlek (M), men jag provade en small - funkade det med.


Därefter åkte vi hem och fikade i hammocken. Sen har vi spelat spel och fixat middag. Nu sitter vi och ser på Alfons Åberg. Snart blir det bingen för den lilla. Ja, för mig med tror jag. Är så trött att jag ser i kors. Så jag tänker avsluta nu, med ett par bilder. Sen hörs vi helt enkelt i morgon igen.


Sov gott och håll till godo...


En nubbe mjölk var beställt 

 Före

 Efter

 Ser godare ut än det ser ut... men är ändå...     

 ...makens favvis...

 Tösen säger inte heller nej.


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards