Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Dagens vikt

Av Annci Hultström - 29 juni 2010 20:09

Nu har jag slagit mig ner i soffan, behövdes kände jag. Är inte helt 100, även om det är bättre idag än igår.


När jag åkte hem stannade jag till och handlade på Willys. Sen lämnade jag maten hemma och gick för att hämta Wilma. Blev kvar där nästan 45 minuter och pratade skit. De hade haft en riktig toppendag med timmar av härliga bad. Tack snälla, snälla Linda för att ni tog henne med er. Hon somnade ovaggad, efter ett litet trötthets-psykbryt. Men efter en sån dag är det legalt :-).


Oj, nu är det en slampa på Allsången på TV... Nämen, Carola var det ju. Det var väl inte den finaste stassen hon hade rotat fram till sin stora comeback...


Jaha, vikten för dagen då? Tisdag som det är så bar det av upp på vågen i morse. Den visade 85,9. Det betyder -2 kg från förra veckan. Och fortfarande fattar jag nada. Veckan innan åt jag bättre än jag ätit nu den senaste veckan med midsommar å allt (vin, sill, godis, fika). Så är det kanske det... jag äter kanske för lite så kroppen ställer in sig på svält?!!?!!?!!? Ja, jag hittar ingen annan förklaring just nu.


Alltså, Carola... är hon full eller? Verkar lite virrig... Och nu då... en till slampa. Nämen, hon var ju inte mer är typ 10 år. Verkar tro att hon är modell eller nåt. Den blåa stassen hade jag aldrig tillåtit på min dotter i den åldern. Och vilken pose.


Nämen, var var vi? Jo, vikten... som sagt. Jag fattar nada. Men tänker fortsätta som jag gjort. Efter semestern ska jag börja skriva upp allt jag äter igen. Lättare att ha koll så det inte blir för lite.


Ååh, tjejen med den underbara rösten - Anna Bergendahl. Lovely!!


Nej, nu avslutar jag. Vet inte om jag återkommer något mer, så redan nu tänker jag önska er - som alltid - en god natt med fina drömmar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards