Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Annci Hultström - 23 juni 2010 22:06

Hemma igen. Det blev en lång shoppingtur... Var på plats i Stinsen strax före kl. 17. Då kollade jag jeans. Och CHECK, hittade ett par. De var f.ö extra korta åxå, så de passade mig perfekt :-). Sen hittade jag skor åxå... ett par röda och ett par vita. Totalt 228:-. Rea på Deichmann.


Sen var det dags för naglarna. De blev sååå fina, bild kommer. När det var klart var kl 20 och jag gick till City gross och sedan vidare till Ica Maxi. När jag kom till Willys visade det sig att dom stänger kl. 21. Jag trodde kl. 22. Så det får helt enkelt bli shopping i morgonbitti.


Med Wilma är det inget vidare. Inte mer än 37,9 i feber... men hon har ont i halsen, säger att hon har blåsor. Vi får helt enkelt kolla i morgon hur det står till. Men är det ok åker vi runt kl. 12.


Nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt i morgon.


Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 23 juni 2010 13:13

Ja, nu är den surhet jag kände igår och i förrgår fullständigt bortblåst. En tjej här på företaget gjorde min dag. Hon kom förbi och tackade för att jag skickat ut det där mailet om att hjälpa till. Sedan sa hon åxå att sedan jag började har det blivit helt som nytt här, att jag har en störtskön attityd, att jag känns som en anställd. Det var underbart att höra. Sist jag fick sådan feedback för/på ett jobb var 2005. Så nu vill jag att det ska bli helg, så jag kan ta ett glas vin och njuta liiiite extra :-).


Jag har även fått upp en hälsning på vår TV... gjorde en med en midsommarstång och en önskan om en varm, solig och vilosam midsommar. Den har åxå tagits väl emot. Och jag är glad att jag fixade tekniken.


Mmmm, nöjd är jag alltså.


Måste ju passa på förresten... Världens bästa Marre fyller ju år idag. Så vännen min - GRATTIS i massor på din dag. Nu är det bara ett år kvar, sen du... då blir det fecke á la grande! Puss & kram till dig!


Nej, nu ska jag se om jag kan ändra meddelande på en persons röstbrevlåda. Har jag inte gjort innan. Spännande.

Av Annci Hultström - 23 juni 2010 09:35

... in the house. Ja, hemma alltså. Inte här. Mmmm... så illa är det. I morse, innan jag gick, så kom Henrik ner med en MYCKET trött Wilma på armen. Hon kraxade fram orden och hade värsta krupphostan. Men vi kom överens om att en kopp thé skulle göra susen.


Men så ringde Henrik mig för en stund sedan och berättade att han tyckte hon lät så himla hängig, även efter thé och en stund uppe. Så han tog febern på henne och hon hade 38. Så hon fick vara hemma idag. Hoppas bara att det är på snabbt övergående... så att vi inte missar midsommar. Det vill jag VERKLIGEN inte. Men hon hade ju feber för ett par veckor sedan... i en dag. Så hopp finns!


Nu har jag skickat ut ett mail här på jobbet där jag bett om mer att göra. Skrev lite fint att jag har lite tid över - i själva verket har jag hela dagarna till förfogande. Det är verkligen grym skillnad från förra veckan. Det bara dog i måndags. Får se om det ger något.


Nä, nu ska jag inte plåga er mer. För stunden.

Av Annci Hultström - 23 juni 2010 08:17

... det blev rent. Så rent. Glänsande. Gnistrande. Känner mig väldigt nöjd just nu. I alla fall med just det. Nattens så kallade sömn är jag inte lika nöjd med. Har jobbig rethosta, så innan läggdags tog jag en slurk Cocillana (helt enligt ordination Tina, inte mer   ). Tog en evighet innan jag somnade. När det väl hände vaknade jag så många gånger att jag tappade räkningen tillslut. Ett par av gångerna låg jag åxå vaken över en timme. Detta har hänt flera gånger sedan operationen... förut blev jag klubbad om jag tog Cocillana. Nu blir jag speedad istället. Hmmmm...


Idag ska Henrik hämta Wilma, så jag kan ägna eftermiddagen åt shopping och idel shopping. Det som ska handlas är:


Jeans (om jag hittar)

Div. presenter

Vin (vitt & rött)

Ett par vita ballerinaskor (alternativt röda... eller kanske båda??)

Mat + tårtprylar


Sen ska jag fixa naglar åxå... sätta på tippar. Saknar de långa... så det blir fullt upp som ni hör. Men blir allt klart idag så är det bara lökande kvar i morgon.


Nej, nu fick jag lite jobb att göra. Vi hörs senare. Ha en toppendag tills dess!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards