Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Annci Hultström - 20 juni 2010 19:33

Jaha, då var det söndag. en dag som formligen flugit förbi. Vaknade vid 9 i morse av att någon (läs: Wilma) bankade som en besatt i en dörr. Denne någon (läs: Wilma) var redan vaken, hade tittat på tv och ville nu ha hjälp att torka röven. Det lättaste sättet tyckte personen var att banka i toadörren nere... medans vi sov uppe. Javisst, tillslut vaknade vi såklart. Men hur många mer hade vaknat under tiden i längan??!?!!!?!


Väl uppe intog vi frukosten i solen ute. Därefter gjorde vi oss klara och drog till Kista. Var ju där igår för att handla lite, men insåg att 2 blusar jag köpt faktiskt var för stora + ett par jeans var för små... dessa behövdes alltså bytas/returneras. Så in där en sväng och fixade det och sen vidare in på kalas. Nathan fyllde hela 6 år igår!


Efter fikat ville barnen ut och leka lite, så vi gick iväg till Nathans dagis. Där lekte barnen på lekplatsen en stund. Då passade vi andra på att frottera oss med Kronprinsessans vänner... Javisst... Herr Peder Dinkelspiel var där med sina två barn. Trodde han var bakis en dag som denna?! Pratade lite mer hans son på 3 år. Han berättade att han kunde stoppa farten på gungan själv... för hans pappa bara pratade i telefonen jämt. Ha, ha... så även nu... Kul!


Sen åkte vi hem och åt middag. Ingen av oss var så hungriga, så det blev kokt med bröd... tillagat hemma, men köpt på Ikea. Goda faktiskt.


Nu sover Wilma och vi andra två ska nog se en film. Jag mår fortfarande sådär... ont i halsen och hostar en del. Men det är bättre idag. Får se hur det känns i morgon. Hade tänkt träna på Friskis utegympa i morgon om jag mår bättre. Som sagt, får se hur det går.


Nej, nu ska jag avvika. Önskar redan nu en fortsatt bra söndagkväll, godnatt & sov gott!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards