Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Annci Hultström - 17 juni 2010 20:26

Om det är några som det sällan går som det är tänkt för, så är det för oss... Naturligtvis var diskmaskinen transportskadad. Exakt samma sak hände när vi fick hem får tvättmaskin.


Och att det ingick installation hade jag helt missuppfattat... så han lämnade maskinen och åkte. 10 minuter senare när emballaget var av såg vi det. Halva ena sidan var intryckt. Vi hann ringa butiken innan de stängde. Så de skulle ringa i morgon för att boka upphämtning av trasig/lämnande av ny. Men att få den innan helgen är väl att verka naiv... Suck... blir så trött.


Idag har jag dumpat fett. Och med det lärt mig en sak - Jag, Annci Hultström, kan efter open inte äta formfranska. Det är bara att inse att det faktiskt är så. De få gånger jag ätit det (rostat eller som varm smörgås) så mår jag piss. Och så även idag. Det var nämligen önskat blodpudding och det kan jag inte heller äta (det började dock innan open... får sura uppstötningar av det). Så jag gjorde mig en varm smörgås. Men det var alltså ingen hit. Det var bara att gå å lägga sig... blev astrött och hjärtat slog hårt i dubbel hastighet. Släppte väl efter en halvtimme.


Ont i halsen har jag fått åxå. Å yrsel (det är nog trötthetsrelaterat förvisso).


Ja, nu hör... ingen vidare eftermiddag. Ska snart lägga mig tror jag och då är det bara att hoppas på att morgondagen blir bättre.


Nej, nu ska jag fixa ett par saker och sen blir det tidigt i säng.


Så jag önskar er redan nu en God natt, sweet dreams!

Av Annci Hultström - 17 juni 2010 07:47

God morgon på Er!


Har ni sovit gott? Är allt bra?


Här är det kanon och gott har jag sovit åxå, om än lite kort. Får ta igen det inatt... eller i helgen kanske.


Nu märks det att det sommartrafiken tagit sin plats på vägarna... tog bara 16 minuter hit idag. Så skönt! Fast hem är det ingen större skillnad än... Kanske från måndag?!


Och filmen då. Den omtalade. Sex in the city 2. Den var ett helt ok 2,5-timmes tidsfördriv. Inte alls så dålig som många sagt. Visst, ettan var bättre. Mycket bättre. Men den den var ändå alldeles tillräckligt underhållande. Mycket fina bilder, glitter å humor. Kan tänka mig att äga DVD´n när den kommer.


Idag, min vänner, händer det. Diskmaskinen kommer. OCH blir installerad. Wwwwiiiiiieeeee!!!


Nej, nu måste jag sätta igång växeln här snart. Innan det ett toabesök.


Hörs igen. Senare. Ha en underbar torsdag tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards