Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Annci Hultström - 16 juni 2010 20:46

Dags för Sex in the city...med Sandra.Ätit gott och shoppat lite.En Nice tjejkväll.Tack vännen!

 
Av Annci Hultström - 16 juni 2010 16:30

Nu kilar jag hem. Skrev förut att vi hörs ikväll... det gör vi nog inte med tanke på den sena timmen det är när jag väl är hemma. Då gäller bara bingen och inget annat.


Så vi hörs helt enkelt i morgon igen. Då med min egen recension av filmen.


Önskar redan nu en god natt, med söta drömmar!

Av Annci Hultström - 16 juni 2010 15:30

Ja, jag skickade ut ett mail till alla om fikats anledning och det blev MYCKET väl mottaget. Många har kommit och tackat för ett fint initiativ och jag har fått mail om att det är ömsesidigt. Kul, det gör mig glad! För det var ett tag sedan jag kände så... och att faktiskt känna att jag trivs på jobbet är så skönt.


Åt en liten bit kaka själv... det gick sådär. Var gott, men lite dumping-varning var det nog allt. Så, nä... inte igen.


Förresten, jag har inte tackat för kommentarerna jag fått de senaste dagarna...


LH - tack för pepping, ska ha det i bakhuvudet när jag springer! Och ang. skyltarna... hoppas åxå på snorungar, jobbigt annars.


Mamma & pappa - Tack själva. Hon är på dagis igen idag, så det gick över skapligt snabbt.


Totte & Sandra - fjäsk-fikat togs emot väl ;-).


Nej, nu ska jag leta bland gamla ordrar. Ska para ihop förstasidor som skiljts åt från efterföljande sidor.


Hörs ikväll!

Av Annci Hultström - 16 juni 2010 09:02

Har börjat använda mina glasögon,märker att ögonen börjat bli trötta av skärm-stirrandet.Ser jag inte väldigt mycket smartare ut?!??! ;-)

 
Av Annci Hultström - 16 juni 2010 08:04

God morgon vänner!


Har ni sovit gott? Det har jag... eller ja, fram till kl. 4 i alla fall. Efter det vaknade jag rätt ofta för Wilma hostade som en tok och Henrik snarkade om möjligt ännu värre. Kl. 6 gav jag upp och gick upp.


Tänkte först sticka ut och springa, men så kom jag på att jag måste packa returen till Ellos (har helt glömt det). Så jag gjorde det istället. Springa ska jag göra i morgon istället. Fast då blir det nog på kvällen. För i morgonbitti kommer jag vilja sova så länge det bara går. Ska nämligen på bio ikväll, med goa Sandra. Vi ska se "Sex in the city 2" och den börjar inte förrän 20:45. Med sina 2,5 timmes speltid slutar den alltså inte förrän 23:15 och jag är nog inte i säng förrän tidigast 23:45. Phu... zzzzz... men trevligt ska det blir!


Jag bakade ju igår och det var av ett speciellt skäl. Kände nämligen att jag ville bjuda på fika på jobbet för att jag blivit så väl mottagen här. Men nu har jag drabbats av ångest. Kan det missuppfattas som fjäsk? Vad tror ni - hur hade ni uppfattat det? Tilläggas bör att jag sitter inhyrd (på en tillsvidare-tjänst) hos kund och är alltså inte anställd av företaget i fråga. Jag frågade min chef, hon tyckte det var en bra idé. Hmmmm... help me!


Dagens vikt då? Jo, den blev 86,4. D.v.s -0,7. Känns bra att det går stadigt neråt... i snitt är det nu -1,2kg/vecka sedan start. Fortsätter jag så så har jag nått mitt (ursprungsmål) mål på 65kg till årsdagen av operationen. Men så kul ska vi väl inte ha det... går ju långsammare på slutet (som för alla andra), så jag räknar med årsskiftet. Tänk vad nice att fira in nyåret som normalviktig!!!! Det var många år sedan...


Nej, nu - over & out! Ha en toppenonsdag förmiddag - kikar in vid lunch igen och ser om ni tyckt till om fika eller inte fika.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards