Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Annci Hultström - 14 juni 2010 13:39

... igen. Glömde ju berätta förut att när jag kom ut till bilen i morse var båda registreringsskyltarna (inklusive ramarna de sitter i) stulna. Så det var bara att ringa polisen igen... kan det där numret nu. Fick då veta att det är ett lagbrott om man kör utan skyltar, så jag ombads åka direkt till en polisstation för att få ersättningsskyltar. Men de öppnade inte förrän kl. 9, så jag svängde förbi på hemvägen. Så nu har jag dom och nya är beställda. Jobbigt bara nu att hålla koll på vägtullar och annat. Och hoppas inte skyltarna är med om något rån eller så. Hmmm... trött jag blir på alla klåfingriga idioter. Natten till igår var det ju en granne som blitt kvitt själva spegelglaset på sina backspeglar. Suck!


Nu är jag i alla fall hemma. Utfodring av mig och Wilma är gjord. Nu ska vi bara mysa idag. Kanske gå ut en sväng. Hon har ju trots allt ingen feber.


Förresten: TACK snälla rara alla för pepping! Det kommer att behövas :-).


Marre, jag gillar ditt mål. Då har vi båda något att kämpa för. Du för att kuta som om det brann i röven på dig och jag för att ta mig runt. Likvärdigt?! ;-)


Sara, ja - vi ses kanske. Den här gången är det ju max 3500 personer att leta bland.


Totte, nog springer du mer än 100 meter. Det är jag säker på. Om inte annat får du börja skicka ut H i bara mässingen. Då ränner du väl mer än gärna efter? ;-)


Nej, nu ska jag roa Wilma.


Vi hörs senare!

Av Annci Hultström - 14 juni 2010 12:15

... ska det löptränas. Marre frågade mig igår om vi inte skulle anmäla oss till I-Formloppet den 11 augusti. Hade funderat på det redan, så det blev så. De har 5 km- och 10 km rundor att välja på. Och vårat val blev 5 km. Men då ska jag baske mig SPRINGA hela. Så från och med nu ska jag ut och springa lite varje dag enligt ett träningsprogram som jag hittat på tidningens I-Form´s hemsida. Det är inga långa turer på en gång och bara 3 ggr/vecka (men jag ska springa lite oftare, det behöver jag). Sen är det ett uppbyggande schema... blir längre och längre eftersom de kommande 8 veckorna. Med det hoppas jag kunna klara av det. Just nu känns det helt främmande. Men tänk om jag skulle klara det?! Då har jag nått mitt största mål redan i år. Peppa mig!!!!


Wilma blev sjuk... ja, eller sjuk å sjuk. I morse när hon vaknade var ögonen helt igenklibbade. Ingen feber, bara det och så kronsnuvig. Så Henrik tog förmiddagen, så drar jag hem och löser av efter lunch. Han var ner med henne till VC och ögondroppar uttdelades. Så hon blir hemma i morgon med. Men sedan hoppas vi det är överstökat. Men det var länge sedan nu. Hon har inte varit hemma sedan i februari... 4 månader sedan. Det är rekord faktiskt.


Nej, nu ska jag ta och dra mig hemåt. Avlösning. Men vi hörs igen senare.



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards