Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Sååååååå glad!!

Av Annci Hultström - 11 juni 2010 13:45

Idag har vi blitt med stor diskmaskin. Jippi! Hurra! Eller ja, den bor inte hos oss än. Men den är beställd. Kommer nästa vecka. Åh, så skönt det ska bli att faktiskt få in allt i maskinen på en gång efter en stor-middag. Som det är nu måste vi diska 3 maskiner innan vi är klara. Och att kunna diska matlådor. Och bunkar. Som sagt - skönt!!!


Förresten. Hej på er. Hoppas alla har det bra i regnvädret?! Vad ska ni göra i helgen? Jag önskar att det kunde fått varit fint väder nu till helgen, skulle ju sälja på loppis. Men det blir det definitivt inget av med eftersom det ska regna även då. Så vi ska försöka hitta på något annat kul att göra.


Har inte kommit loss att skriva förut idag. I morse han jag inte. På lunchen var jag till Media Markt och beställde diskmaskinen. Men nu så... har ju upplärning idag och nu när hon svarar själv tog jag mig friheten.


Skrev ju om idioter till bilister igår. Jag skrev att det inte varit mitt fel någon gång... Fick en kommentar på det från en Crille. Han skrev:


Inte mitt fel??? Hmmm jag undrar nog. "När jag såg att han var påväg så gasade jag och lade mig på tutan."

 

Visst, så kan man ju se på det. Framförallt om man är kille och kör på ett liknande sätt själv... Men grejen i det här fallet var att han bröt FETT mot trafikreglerna. Och med mitt gasande/tutande ville jag bara få honom att förstå att det verkligen inte är ok att kasta sig in från en vänster-svängande fil till en rakt-fram-körande fil för att man inte orkat stå i den kön. Jag hoppades nästan att han skulle köra in i min vänstersida. Eller in i refugen framför. För han hade åkt dit så grymt på det. Så jag vidhåller - jag är HELT oskyldig. PUNKT!


Ikväll kommer ju som sagt mina föräldrar. Då blir det tacos och fredagsmys med "Det regnar köttbullar". En äkta barnkväll. Fast ett glas vin blir det åxå, får inte bli för barnsligt . Å se mamma å pappa äta tacos... bara det . Är nog deras första gång tror jag.


Nä, nu ska jag gå och kolla om restaurangen har ett par kakor till försäljning. Vi blev fikasugna så här på en fredag och allt.


Men vi hörs igen ikväll. Ha en fortsatt underbar fredag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards