Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Annci Hultström - 2 juni 2010 22:54

God kväll kära läsare!


Nu sitter jag i soffan, nyklippt, och tänkte bjude er på några bilder. Dock ingen på mig med kortare hår... för det visar sig inte från sin bästa sida just nu. Vet inte vad han pysslade med idag när han skulle styla det. Så den bilden kommer en annan dag.


Men här kommer en hoper andra. Först från fotbollsmatchen:


Bosniska klacken

Vi

Bosniska klacken

Bosniska laget med små-spelare 

 Svenska laget med småspelare


Åsså några från Cirkusen:


        


Det var en fasligt massa ovanliga djur med... sjölejon, kameler, kor (!!), elefanter. Kul som attans!!


  I farmors knä, bredvid kusin Nathan.

 Denna raket snurrade runt runt. Samtidigt hängde det ett par under och gjorde diverse trapetstrick. Riktigt coolt var det.


Och till sist, två bilder på Team WALALA:

 Bakre raden, från vänster: Lotta, Anki och Anne-Lott.

Nedre raden, från vänster: Jag och Lotta-Li.


 Och här lite omkastad ordning.


Den sista deltagaren, Wilma, var inte med. Hon var tvungen att sova vid den tiden   . Ja, nu ser ni våra namn... får ni ihop det med lagnamnet då? Japp, våra första bokstäver blir just WALALA. En annan kul grej med laget... vi har ALLA dubbelnamn egentligen. Lotta = Lise-Lotte, Anki = Ann-Kristin, Jag = Anne-Cathrine, Lotta-Li = Ann-Charlotte. Vad är oddsen????


Jag kastar med en bonusbild, tagen av Wilma häromdagen:

  


Nej, nu sängen. Är helt slut. Efter middagsfix (grillad lax med fetaostkräm) åkte jag ju å klippte mig. Sen storhandla å tillsist hem å diskade å städade lite. Så nu orkar jag bara inte mer.


Får önska er alla en angenäm natt. Hoppas ni får drömma söta drömmar.

Av Annci Hultström - 2 juni 2010 16:30

... dag har det varit. För första gången faktiskt. Den har formligen sniglat sig fram. Men nu så.


Adjöken!

Av Annci Hultström - 2 juni 2010 12:15

Hej vänner!


Ja, idag är det stora fixadagen här på jobbet. Har en el/tele/fixar-kille här. Han ska ta bort en arbetsplats. Jag är ju liksom helt själv här, men har 3 arbetsplatser. Så en ryker. Vill få det luftigt här. Han har än sålänge tagit dän alla kablar... det tog sin lilla tid. Herregud vad kablar... Och så flyttar han en dörr-öppnar-knapp så jag kan öppna dörren även från även från receptionsdisken. Nu kan jag bara göra det från mitt bord.


Sedan har jag fått skärmar framför de två andra arbetsplatserna. Så nu slipper kunderna se rakt in i kabelhärvan.


Så när jag rumstrerat om här färdigt kommer det vara en reception i toppklass   !!


Jaha, hur mår jag i mina ben idag då? Tja, som jag förtjänar... det känns att jag tog i igår. Men det är sååå skönt!! Och jag ser fortfarande fram emot nästa veckas lopp.


Nej, nu måste jag äta lunch åxå. Men vi hörs ikväll igen. Då med bilder. Ha det bäst så länge!


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards