Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Annci Hultström - 1 juni 2010 22:40

Nu är jag hemma. Det har varit en toppendag. Verkligen!!


När vi kom dit strosade vi runt lite, mötte upp de andra, var med på uppvärmningen och letade oss sedan till vår fålla: "Lunka". Starten gick 19:25, men vi kom nog inte iväg förrän 19:30 - var sjuuuukt mycket folk (totalt 19000). Sedan gick/sprang jag hela vägen och kom i mål efter 35 minuter ganska precis. Det är vad jag normalt tar 4 km på. Nu var det ju 5 som klarades av.


Jag blev riktigt rörd emellanåt. Det var stämningsfyllt och jag känner mig så stolt över mig själv. Fick tårar i ögonen vid ett par tillfällen. Och jag ser redan fram emot nästa lopp... Blodomloppet nästa onsdag.


Väl i mål fick jag min fina medalj, mötte upp vännerna och åt vår picnic. Den bestod f.ö av MASSOR med mat. Generöst och gott var det!


Nu ska jag lägga mig, men jag lovar att återkomma i morgon med bilder på Team WALALA. Vad det betyder? Det får ni veta då.


Sov gott och dröm sött - det ska jag!

Av Annci Hultström - 1 juni 2010 07:45

... idag höll jag på att åka till jobbet osminkad. Ja, kan ni tänka vilken katastrof?! För så ytlig är jag nuförtiden, så det hade varit HELT otänkbart... . Kom ända till bilen innan jag insåg misstaget. Så det var bara att vända hem igen. Så nu sitter jag här, fräsch som en nyponros och sminkad .


God morgon förresten! Hoppas ni har sovit gott och är riktigt laddade för en ny dag. I solen har jag hört. Det är helt underbart att det faktiskt blev en sommar efter den låååånga vintern. Visst, vi fick ju över 3 veckor med sol i mars. Men det är ändå skönt.


Jag har sovit riktigt gott inatt. Det är bra. Då orkar jag kanske springa lite av vägen idag. Halsontet har gett med sig i princip helt, så det ska nog gå bra. Hoppas jag. Om inte så går jag helt enkelt. Inte värre än så. Men Wilma, hon hoppas på vinst. Hon sa i morse, när jag berättade att jag skulle springa ett lopp ikväll: Mamma, då hoppas jag du vinner. Mmmmm, tyvärr lär nog inte det hända. I alla fall inte i år. Nästa kanske .


Nej, nu måste jag jobba. Men vi hörs senare igen. Efter loppet - om inte förr. Ska se då om jag orkar peta in några bilder åxå. Beror på vad klockan är när jag äntrar hemmet igen.


Ha en härlig tisdag!!


p.s Dagens vikt är 88,3. Tappade alltså 0,9 den gångna veckan. Skönt!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards