Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Annci Hultström - 31 maj 2010 21:48

Ikväll har det känts som sommar. Äkta sommar. Middagen intogs ute och efter det gav jag maskrosorna en match igen. Fick bort en hel massa. Sen klippte jag gräsmattan, trimmade alla kanter, krattade och sopade de två trädäcken. Blev så fint så!! Och det luktar så gott åxå.


Pratade med Lotta för en stund sedan åxå, vi gjorde upp planer för morgondagen. Ska bli kul, framförallt eftersom det ska bli fint väder. Perfekt för picnic. Och för en promenad såklart ;-).


Men för att orka det måste jag gå och lägga mig nu, så vi hörs helt enkelt i morgon igen.


Önskar - God natt och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 31 maj 2010 08:30

God morgon världen!


Jaha, då var det en ny vecka in antågande. Måndag. Ljuder inte gott idag... Hade gärna fått vara en dag till på helgen. I alla fall den här helgen som var, för jag saknar att ha fått löka en dag. Eller ja, fredagkväll låg jag ju sänkt på soffan... men sen har det varit fullt ös. Men, men... det kommer fler helger.


Fast nu till helgen blir det åxå fullt upp. Får besök av min "tvilling" Lotta m. familj. Kanske en övernattning, för att kunna fira Nationaldagen ihop. Men det beror på väder, lust och tid.


Men helgen efter det... då. Kanske. Kom på att vi nog ska stå på loppis då. Åxå det beroende på väder så klart.


Nåja, någon lökardag ska nog gå att pressa in.


Jaha, vad väntar denna vecka då? Hårklippning definitivt. Sen är det ju Vårruset i morgon. Kommer inte kunna springa så vansinnigt mycket har jag insett. Har helt kommit av mig sen jag började jobba. Har inte orkat helt enkelt. Men jag vet ju att det är en ond cirkel, så kommer jag igång igen så blir orken större åxå. Men nu har jag ju ont i halsen åxå. Och idag har snuvan börjat. Nyser å nyser. Så det blir ändå lite lugnare i morgon än vad jag tänkt från början. Men nästa år - då j****r ska jag vara med i springa-fort-gruppen.


Utöver det vete 17 vad veckan bär i sitt sköte. Städa skulle behövas. Så det blir det definitivt.


Nej, nu måste jag jobba lite åxå. Men vi hörs senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards