Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Annci Hultström - 30 maj 2010 20:19

Nu är vi hemkomna efter en dag på vift.


Först drog vi till Barkarby och handlade det vi skulle, lunchade på Ikea och fortsatte sedan till Täby och cirkus Maximum. Och såhär i efterhand kan jag nog tycka att det var värt de där 655 kronorna. RIKTIGT bra cirkus. Uppdaterad till nutid (=modern), med låtar som t.ex Manboy och Madonna´s "Time goes by". Och artisterna var av toppklass. T.o.m de - som jag brukar finna urtrista - trapetskonstnärerna var skitbra. Sen hade de många ovanliga djur... Sjölejon,  kameler, lamadjur, kor (!!!), elefanter osså hästar såklart. Ja, jag är helnöjd. Några bilder kommer när jag laddat upp dom.


Nu ska vi äta middag - blev en sen sådan idag. Var inte hemma förrän halv 8. Sen blir det till att softa i soffan en stund för att göra kväller tidigt. Jag är trött idag... Så vi hörs helt enkelt i morgon igen. Sov gott nu och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 30 maj 2010 11:38

... idag är det din, min och många andra mammors dag! Grattis i massor och hoppas vi får det riktigt bra!!


Min började kl. 8 av att Wilma drog bort rullgardinen för att visa att solen sken. Hon ville se på TV. Så det gjorde hon, själv drog jag mig en stund till. Men kl. 9 väckte jag Henrik och gick ut och åt frukost. Underbart varmt var det.


Nu ska vi iväg en sväng. Måste köpa en spalje till vår vindruva. Sen bär det av på Cirkus.


Vi hörs ikväll. Ha den bästa av söndagar!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards