Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Annci Hultström - 28 maj 2010 21:03

Jag har sovit en stund på soffan. Det var skönt och välbehövligt. Nu ser jag på Talang och ska snart se - vad jag tror är - en feelgoodfilm på 5:an. Sen blir det sängen. Är helt slut. Vill verkligen inte bli sjuk... hmmmm...


I morgon är det tänkt bli 1-årskalas (blir jag sämre får de andra två åka själva) och sedan fotboll. Undrar om man törs ta bilen och ställa den i Solna en sån dag?! På söndag är det ju mors-dag. Då blir det nog lite fika på café och sedan Cirkus på eftermiddagen. Hoppas det är en bra Cirkus och att Wilma inte blir rädd för clownerna ;-)


Nej, nu avviker jag för i afton. Vi hörs igen i morgon! Sov gott & dröm sött - när det väl är dags.

Av Annci Hultström - 28 maj 2010 16:28

Det har varit aningen jobbigt idag... ont i lederna, tjock i huvudet. Har blitt många koppar thé kan jag berätta.


Nu ska jag kasta mig iväg hem, hämta Wilma och sedan lägga mig i soffan. Och där, mina vänner, tänker jag ligga sen. Men ett par rader till er tänker jag nog skriva i alla fall.


Hörs sen helt enkelt! Ha en fortsatt trevlig fredag!

Av Annci Hultström - 28 maj 2010 12:15

God middag vänner!


Igår beklagade jag mig över att jag var så rosslig, att jag gick å harklade hela tiden... och ja, det var nåt på g som jag anade. Vaknade med ont i hals och huvud idag. Men att vara hemma från jobbet är inte aktuellt, så jag biter ihop idag och sen ser vi vad det blir av det tills i morgon. Skulle varit på middag hos familjen Z ikväll, men det har jag avbokat. Måste kurera mig i den mån det går. Ska ju springa vårruset snart åxå ju. Å fotboll i morgon. Å Cirkus på söndag. Hmmm...


Sovit kass har jag gjort åxå. Kanske ytterligare ett tecken på att nå´t var på g... så idag är jag trött.


Har tagit alvedon och dricker thé. Borde, om jag varit smart, tagit med mig det norska undermedlet Weifa C och druckit det under dagen. Då hade jag nog blitt frisk snabbare än ögat. Det är f.ö en sirapsliknande smet som man blandar ut med varmt vatten. Det är proppat med vitaminer och funkar faktiskt. Men, jag får ta det ikväll helt enkelt.


Nä, det får bli en kortis. Har lunch, så jag ska väl försöka peta i mig lite. Hörs igen. Senare. Ha en toppen-fredag tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards