Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Zzzzzzz

Av Annci Hultström - 27 maj 2010 20:33

Jag är så trött, blir en tidig kväll i kväll. Idag har jag gjort en massa bra på jobbet, känner mig nöjd. Men, återigen, det är mycket kvar. Kommer blir så skönt när allt basic är klart (som borde varit klart redan när jag började) så det finns möjlighet att ta in fler sysslor.


När jobbet var klart åkte jag med ilfart hem, kastade mig in, bytte till jeans, packade picnickorgen och drog sedan till dagis. Det var trevligt och Wilma var glad. Lite extra glad över att Anette faktiskt satt på vår filt   . Fick f.ö vet att hon ska sluta... så jävla synd. Bästa goaste fröken (bortsett från Anki å Diana). Hmmmm... tur att det bara är ett år kvar nu. Klart människan måste få byta jobb om hon vill, men jag är trött på allt som händer där. Allt sedan det blev privat.


Efter dagis gick jag till en person i området. Hade nämligen sett en annons på Blocket och det visade sig att hon bodde i samma område. Kläder till försäljning i mina nya storlekar. Hon hade en del fint, så jag shoppade:


1 festlinne

1 t-shirt

1 pepitarutig skjorta

1 vit omlottkofta

1 ursnygg kjol i petrolfärg - prickiga midsommarklänningen har fått konkurrens

1 grön topp


Hmmm... kommer inte ihåg mer just nu. Men i vilket fall - det kostade 150:-.


Har ju haft ett skåp ute på Blocket åxå ett bra tag. Det blev sålt idag. Trodde aldrig det skulle gå, men han prutade inte ens.


Nä, nu ska jag glo lite på Melodifestivalen. Sen blir det sängen.


Men sov gott och dröm sött när det väl är dags!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards