Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Annci Hultström - 27 maj 2010 20:33

Jag är så trött, blir en tidig kväll i kväll. Idag har jag gjort en massa bra på jobbet, känner mig nöjd. Men, återigen, det är mycket kvar. Kommer blir så skönt när allt basic är klart (som borde varit klart redan när jag började) så det finns möjlighet att ta in fler sysslor.


När jobbet var klart åkte jag med ilfart hem, kastade mig in, bytte till jeans, packade picnickorgen och drog sedan till dagis. Det var trevligt och Wilma var glad. Lite extra glad över att Anette faktiskt satt på vår filt   . Fick f.ö vet att hon ska sluta... så jävla synd. Bästa goaste fröken (bortsett från Anki å Diana). Hmmmm... tur att det bara är ett år kvar nu. Klart människan måste få byta jobb om hon vill, men jag är trött på allt som händer där. Allt sedan det blev privat.


Efter dagis gick jag till en person i området. Hade nämligen sett en annons på Blocket och det visade sig att hon bodde i samma område. Kläder till försäljning i mina nya storlekar. Hon hade en del fint, så jag shoppade:


1 festlinne

1 t-shirt

1 pepitarutig skjorta

1 vit omlottkofta

1 ursnygg kjol i petrolfärg - prickiga midsommarklänningen har fått konkurrens

1 grön topp


Hmmm... kommer inte ihåg mer just nu. Men i vilket fall - det kostade 150:-.


Har ju haft ett skåp ute på Blocket åxå ett bra tag. Det blev sålt idag. Trodde aldrig det skulle gå, men han prutade inte ens.


Nä, nu ska jag glo lite på Melodifestivalen. Sen blir det sängen.


Men sov gott och dröm sött när det väl är dags!

Av Annci Hultström - 27 maj 2010 08:30

God morgon vänner!


Jaha, så var det plötsligt torsdag. Jösses, veckorna rinner iväg. Är det så det är när man jobbar heltid alltså? Nu har jag ju snart gjort det i 3 veckor och jag måste säga att det går bra. Det verkar inte gå någon större nöd på Wilma. Dock har det gjort ont i mamma-hjärtat ett par gånger när jag hämtat henne och hon varit kvar själv. Men då får hon iofs frökens fulla uppmärksamhet.


Idag är det som sagt picnic. Det ser Wilma fram emot - mycket. Mysigt att ha både mamma & pappa ätandes på dagis tycker hon. Och hon vill att Anette (en favvisfröken) ska sitta på vår filt. Vi får hoppas det blir så då. Då är lyckan fullständig ;-).


Igårkväll betalade jag handpenning på resan till Kroatien. Så nu är det klart. Vi drar 18-25 september. Funderade först på att ligga lågt och ta en sista minuten. Men, nä... vi vågade f*n inte det. För tänk om det blir en skit-sommar, då kommer resorna vara dyyyyyyyra då. Och 9000 (som det blev med mat på flyget och transfer) för oss alla med frukost får man väl anse vara ett väldigt bra pris?! Kollade på samma resa igår, då kostade den minst 12000... samma hotell. Så vi hade nog tur. Skönt, nu har vi något mer än sommaren att se fram emot!


Nä, nu måste jag jobba lite åxå. Men vi hörs igen senare!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards