Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Annci Hultström - 22 maj 2010 20:52

Som sagt - Oh, what a day!! Vilket väder. Vilken avkoppling. Supernice helt enkelt!!


Morgonen började med frukost ute i solen. Efter det drog vi på loppis i Täby. Jag handlade ett par fritids-trekvartsbyxor (strl. 46, har gått ner nästan 5 strl i brallor), en munkjacka och en topp. För totalt 35:-. Och jag kunde ha allt åxå. Är det inte underbart?!


Efter det skjutsade vi Wilma på kalas, åkte och köpte lunch (sallad), hem och åt den i solen, hämtade Wilma kl. 16, åkte till ICA Maxi för att handla lite, hem och åt middag. Sedan rensade jag ogräs, klippte ner rosor och tog bort  mer maskrosor. Allt medan Henrik & Wilma spelade fotboll.


Sen har vi suttit och kollat på Bee Movie. Kul film. Nu ska vi kolla på en film vi vuxna åxå. Vad vet jag inte än. Men innan det ska jag bjuda på en hoper bilder. Först några från när vi var på Tekniska:


 Utanför entrén.

 Rutschkanan fick sig många åk.


På 4-D filmen... som både blåste luft och doft på oss. Mycket bra!! 

       Ja, med huvudet på ett fat... hmmm...


 Wilma framför det "lilla" gruv-traktor-däcket.

 Henrik åker raket.


 Farmor & farfar på besök, spelandes Wii.

 Jag, förra helgen.

 Pappa & dotter-mys  


     Jag och W idag, innan loppis.


 Fröken hittade en mask, som det var synd om... 


 ...så hon begravde den, annars skulle den torka. När hon var klar så konstaterade hon att nu kunde den leka med sina kompisar.


Till sist några bilder på mig, under förändring.

   

         

        


Lite skillnad va??


Nej, nu blir det film. Vi hörs igen i morgon. Och som vanligt - sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards