Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Annci Hultström - 21 maj 2010 20:09

... fredagsmyyyyyys!


Störtade hem, via Willy´s och bolaget i Rotebro. Den tanken var jag inte ensam om kan jag säga. Det har väl aldrig varit så många människor där på samma gång.


När jag kom hem satte jag igång med maten, i sällskap av ett glas vitt. Kallt. Gott. Det blev grillad fläskfilé. Mycket gott blev det.


Nu sitter vi i soffan och ser på Asterix. Jag med ett glas rött, Henrik tomhänt och Wilma med salta pinnar. En skön stund efter en hård vecka.


Idag har jag formligen glott in i skärmen hela dagen. Jag har gått igenom flera hundra mail. Rensat, ändrat, sparat. Efter det började jag uppdatera växeln lite. Den skrek om att vi överskred licenserna. Hoppas det löste sig. Kunde inte se det idag. Tror den måste uppdatera sig över natten. Så det visar sig på måndag.


Nej, nu ska jag sälla mig till de andra. Så vi hörs helt enkelt i morgon.


Lova mig nu att sova så gott å drömma söta drömmar!!

Av Annci Hultström - 21 maj 2010 16:54

Första hela veckan avklarad.Känner mig nöjd med veckan.Mycket nöjd!I kväll blir det grillat och vin.Hoppas ni får en bra kväll.Hörs senare.

 

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards