Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Annci Hultström - 20 maj 2010 20:39

Kära läsare - jag är glad att se att ni är uthålliga och kikar in här, trots att det är lite brist på inlägg. Jag lovar att det snart blir bättre. Då ska jag försöka peta in ett inlägg på lunchen åxå.


Idag har jag städat klart. Helt klart. Frysen är avfrostad, kylen skurad, alla skåp/lådor/hyllor/garderober/hurtsar urtorkade. Det luktar riktigt gott nu och är sååååå fint. Folk har kommit in i omgångar och berömt mig för att jag gjort så fint. Kul!


Jag kände att jag var tvungen att göra klart allt det först... kunde liksom inte komma till ro annars. Men nu så kan jag ägna mig åt det jag ska göra egentligen. Så morgondagens stora jobb blir att gå igenom datorn... kolla vilka dokument som ska vara kvar och inte. Skriva om, skriva nytt, läsa div. manualer... m.m Ja, jag kommer att ha fullt upp hela sommaren.


Åh, det är så kul! Jag älskar verkligen att organisera på det här viset. Det kommer bli toppklass när det är klart   !!!


Efter jobbet åkte jag hem via Veddesta och Net on Net. Reklamerade vår äggkokare. Den gör inte vad den ska. Kokar äggen alltså. Nej, den lämnar de i samma skick de sätts in i. Lösa. De tog tebax den och jag kunde titta efter en ny. Men de hade ingen bra. Så jag sket i det. Det får bli kastrull-kok tills den ultimata dyker upp.


Sen hämtade jag upp familjen hemma och så åkte vi till Stinsen där vi åt middag och shoppade lite. Ja, mat... inte roligare än så. H kollade lite på skor åxå, men hittade inga bra. W kollade åxå skor. Hon hittade ett par som var för små. Men det tyckte inte hon. Trots att stortån inte gick att vika ut till sin fulla längd. Vi köpte dom inte. Till hennes besvikelse.


Nu sover hon och H fixar en dator som ska ut på Tradera. Själv ska jag äta ett mellanmål och sedan lägga mig. Är aptrött.


Så jag önskar er alla en god natts sömn, med fina drömmar. Kram till er!!


p.s vägde mig i morse... hade gått ner 1,5 sedan i tisdags... jä**a vätska... grrrr... Ser man då till det så har jag tappat 34,5kg nu. Men jag hoppar inte högt förrän nästa vägning. Kommande tisdag.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards