Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Annci Hultström - 19 maj 2010 20:30

... en dag av städning på jobbet. Men nu är det i princip klart. Lite småsaker kvar bara. Men det är mest pappersjobb... sortera och slänga, skriva ut nya (utan klotter på) m.m Men oj, så fint det har blivit. Och när jag får ny bokhylla och får bort ett av arbetsborden så kommer det bli riktigt luftigt och fint.


Bortser man från jobbet så är allt bra. Möjligen lite huvudvärk (och trötthet) idag, men utöver det är det toppen.


Det känns inte som att jag har så mycket att berätta... allt kretsar kring att komma in i jobbet nu och orken räcker inte till så mycket mer. Men så fort jag kommit dit får jag nog lite roligare saker att skriva om.


BTW - har någon sett de nya chipsen "Ugnsbakad" i affären? Jag har kollat flera gånger på olika affärer, men utan resultat. Är lite sugen på att testa dom... det är ju bara 7,5% fett... mot vanliga som är minst 27%.


Marre - tack för tipsen! Ska kolla efter en sån maskros-borttagar-pryl. Och gällande motionen så kör jag intervaller... springa/gå 4 km så jag blir svettig. Men kanske inte tillräckligt många dagar/vecka. Det har blivit endast 3 gånger förra veckan och 1 denna (än så länge). Men även den saken blir det nog bättre med när orken infinner sig till fullo igen och jag kommer i fas.


Nej, nu ska jag äta ett kvällsmål. Sedan blir det tidigt i säng. Igen.


Vi hörs i morgon igen. Och jag avslutar som vanligt: Sov gott och dröm sött!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards