Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Annci Hultström - 12 maj 2010 21:29

... så söta dessa små underbara liv är. Se och njut: http://www.tracyraver.com/index2.php


De sötaste, enligt mig, hittar du under "Newborn" och på sidorna 5, 8, 10 (den vänstra av dom två), 20, 22, 23, 44, 51. Läste om fotografen i Aftonbladet förut och hon fotar bebisarna sovandes och nyätna. Då är det som lättast tydligen. Får vi någon gång en familjemedlem till ska jag testa. Det är ju sååå söta bilder.


Har inte lyckats se någon film än... Henrik har saker han måste slutföra. Men nu borde han komma snart... tror jag. Den mannen kan fastna han...


Appropå ingenting... fick ett sms från mor & far idag. De är i Riga på SPA-resa. Idag hade de fått massage, ansiktsbehandling och skalpmassage. Det hade visst varit ljuvligt skönt. Härligt att höra. Toppenväder hade de åxå. Ska bli kul att höra om resten när de kommit hem igen på fredag.


Nej, nu kommer han... hörs igen.

Av Annci Hultström - 12 maj 2010 20:05

Nu har min första vecka på nya jobbet kommit till ända. Det var en mjukstart kan man säga, 2 hela dagar   . Det har varit 2 bra dagar, har lärt mig grunderna... men mycket återstår. Men för det behövs min företrädare. Hon sitter på den typen av info, så det får jag pumpa henne på nästa vecka. Och det kliar verkligen i fingrarna att få börja röja. Ni kan inte ens föreställa er hur det ser ut... att människan orkat sitta i den skiten är för mig ett mysterium. Snacka om hemmablind.


Efter jobbet idag så åkte jag hem, hämtade Henrik & Wilma. Sen drog vi till Stinsen för middag och lite shopping. Nu blir det en lugn afton i soffan.


I morgon väntar en heldag med familjen. Det blir museum, bio m.m Ska bli kul!!


När vi ändå är i stan ska svänga inom Stadsmissionen på söder och lämna några säckar kläder till dom hemlösa. Vi brukar göra det ett par gånger/år. Lämnar hellre direkt till dom än till deras second hand-verksamhet. För där tror jag inte att alla pengar går fram till de som verkligen behöver det. Men som sagt, detta är  en dagverksamhet dit de hemlösa kommer för att äta lite, duscha, få sällskap och aktivitet. Rekommenderar alla att göra detsamma. Läs mer här: http://www.stadsmissionen.se/Socialverksamhet/Nyhetsarkiv-Social-verksamhet/Varrensning-i-kladkammaren/


Ha nu en underbar onsdagskväll. Vi hörs senare - efter filmen. En recension kanske.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards