Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Tillskott i familjen

Av Annci Hultström - 5 maj 2010 20:05

Ja, nu är hon här... önskad och efterlängtad... Välkommen säger jag till:


  


                                            


Detta är något jag velat ha länge och nu när jag fick jobb så blev det min present till mig själv (för slutlönen) + att i helgen som var förstod vi att Wilma åxå tyckte det var kul. Hon spelade det på syrrans jobb och älskade det. Så beslutet togs och nu bor hon här. Lilla fina Wiiwii.


Det blev den svarta, för den kostade bara hundra spänn mer men innehöll istället en hel uppsättning spel till. Köpte även med en extra handkontroll + en extra av den andra handkontrollen åxå + en Super Mario Galaxy. Så kul!!! Längtar tills den är inkopplad och jag får premiärköra. Har på sikt tänkt köpa ett Wii Fit med balanceboard åxå. Men det får vi vänta lite med... även om det suger i tarmen...


Fick förresten ett samtal från min chef. Jag behöver inte börja förrän på tisdag, för personen som ska lära upp mig är sjuk. Sedan jobbar jag bara tisdag + onsdag, för de har stängt på fredag. Det var generöst.


Fick även svar på hur många som sökt tjänsten. Det var 30 pers. Inte så många som jag trodde, men kul ändå såklart att jag var mest intressant av 30 pers. Kanske var det inte så många sökande för att de specificerat de program man skulle kunna... är ju faktiskt inte så många som kan de.


Nej, nu avslutar jag och beger mig till kylen. Där ska jag ta fram skumpan, knäcka den och ta mig ett glas... eller två... eller tre.


Hepp / A

 
 
Ingen bild

Marre

5 maj 2010 21:02

Då vet vi vad vi ska göra på fredag ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards