Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Annci Hultström - 29 april 2010 18:42

... jobbet är mitt och jag är sååå glad!! Hon berättade att kunderna sagt att de gillade mig jättemycket och att de ville ha mig. Wiiiiieeee!! Så på onsdag kl. 10 ska jag skriva kontrakt inne i sta´n.


Firat har vi gjort... pizza å rödvin   . Skumpan sparade vi till i morgon när alla är samlade.


Appropå på det... Wilma drog. Min syster kom förbi här när hon slutat jobbet och tog med sig henne hem. Hon skulle få rida ikväll, så hon var inte speciellt svårövertalad. Så inatt ska jag sova HELT själv!!


Nej, nu ska jag göra kort till mamma. Av ingenting. Lycka till till mig   !

Av Annci Hultström - 29 april 2010 17:29

Jag fick jobbet!!! Är så glad!! Börjar 10 maj,så nu blir det en veckas "semester" och tid till shopping av snygg-kläder.Hörs senare!

 
Av Annci Hultström - 29 april 2010 15:18

...bli stamkund på Tradera om jag bodde här. Har jagat pysselsaker idag, tänkte göra ett kort till mamma (har inte hunnit innan). Men hittade jag något?? NEJ... inte ett smack. Så nu blir det till att improvisera. För att köpa ett kort är helt oaktuellt.


Men först ska jag fika mellanmål.


p.s Har inte hört något än... eller jo, den andra referensen är uppringd och pratad med. Men inget mer än så... dagen är inte slut, men det verkar luta åt att det blir besked efter helgen. Fast iofs, folk jobbar ju i morgon med. Hmmm...

Av Annci Hultström - 29 april 2010 08:53

Regn och åter regn. Det är riktigt skitväder här idag. Så trist. Men vi får försöka fördriva tiden ändå.


Förresten, God morgon. Hoppas att ni har sovit lika gott som jag. Har iofs vaknat ett par gånger av att två små fötter har smugit in under mitt täcke. Dessa små fossingar behagade kittla mig... så det blev auktion tillbakaflytt-av-barn-till-andra-änden-av-sängen. Sedan gick det bättre.


Nu ska jag göra mig klar och sedan ska jag och pappa dra iväg en sväng och handla ett par saker. Eller i alla fall jag.


Sedan är jag ju i väntans tider. Det känns som att de kommer att ringa idag. Förmodligen innan lunch. Åh, hoppas det är så. Hojtar till så fort jag hör nå´t, om jag hör nå´t.


Förresten - igen - jag glömde ju skriva min vikt den här veckan. Vägde mig ju i tisdags. Det blev -0,5 denna vecka, så nu är jag nere på 90,8. Om 0,5 kg har jag gått ner 33kg. Då är det "bara" 22 kg kvar. Det känns helt surreal. Och det har inte ens gått 6 månader. Livet är ju bara för härligt!!!


Nej, nu ska jag sätta fart. Men vi hörs igen senare. Ha en bra dags tills dess!


p.s Jag är lite nyfiken på vilka ni är. Många av er vet jag, men inte alla. Presentera er gärna.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards