Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Annci Hultström - 28 april 2010 22:55

Ja, nu är jag i Tierp sedan några timmar. Vi kom iväg vid 17:30, svängde inom MC Donalds och köpte med oss mat att äta i bilen. Annars skulle vi inte hinna till vårt mål, en affär i utanför Uppsala som stängde kl. 19.


Väl där fick vi tag i det vi skulle och styrde sedan kosan till mor & far. På en gång satte jag igång med att fylla smörgåstårtor. Ser redan fram emot att äta dom på fredag... Det bidde kött-tema. Fyllningarna är... lager 1: leverpastej/bostongurka, lager 2: färskost/paprika, lager 3: skinka/ägg/purjo/senap/majonäs. Garnera dom kommer jag att göra på fredag. Utlovar foto när de är klara.


Efter det har jag anmält ett lag till Vårruset. Team WALALA blev det. En av medlemmarna är Wilma. Var tvungen att fylla ut med någon för att vi skulle bli de 6 pers som krävdes för att få en picnic efteråt. Så nu ska hon sättas i träningsläger (liksom sin mor)   . Men innan vi drar iväg på det ska jag gå och lägga mig. Sängen ropar mitt namn.


Men vi hörs igen i morgon. Sov gott och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 28 april 2010 16:36

Hej kära läsare!


Ja, nu är jag hemma igen. Kastar in några snabba rader innan vi drar oss vidare norrut (till mor & far).


Intervjun gick bra. Riktigt bra till och med. Kändes toppen. Jag ombads sitta ner och vänta för avstämning efter intervjun. Och när jag satt där så gick kunderna. Då stack den ena in huvudet där jag satt, visade tummen upp och sa "Du, vi ses". Det om något låter väl lovande.


Och jag hann inte mer än hem så fick jag ett sms från en av referenserna, där hon skrev att de ringt henne. Så jag hann ju knappt därifrån förrän de ringde henne. Och även det låter väl lovande va??


Så nu fortsätter jag hålla tummarna för att de ringer. Snart. Vill fira detta i helgen :-).


Innan jag drog dit var jag och pappa på shoppingtur. Hittade inte riktigt allt vad vi skulle ha. Men den skulle visst finnas i en butik i Uppsala, så vi köper den på vägen.


Nej, nu måste jag packa lite. Sen ska vi dra. Men även på landsbygden finns det ju dator, så jag lovar att uppdatera er.


Ha det nu bäst!

Av Annci Hultström - 28 april 2010 13:36

I bilen,snart framme.Är pirrig...Fel på Internet hemma,så jag har inte kunnat blogga idag.Håll tummarna nu!

 

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards