Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Annci Hultström - 27 april 2010 21:29

... ropar mitt namn. Ska bara ta ett mellanmål först och sedan blir det bingen. Måste ju vara pigg i morgon på intervjun. Lova att ni håller tummarna i morgon. Kl. 14 är det dags.


Förresten, byxorna är fållade och outfiten utprovad. Ett foto kommer i morgon.


Sov gott nu och dröm sött!!

Av Annci Hultström - 27 april 2010 19:26

... känns lite franskt. Gott är det i alla fall. Ett Chianti classico riserva (Barone Ricasoli). Mmmm... De egen-plockade kantarellerna var åxå en hit. Ja, fest helt enkelt.


Nu ska jag ta hjälp av mamma att nåla upp de byxor jag tänkt ha på mig i morgon på intervjun. Ja, jag ska ju inte gå med de uppnålade, utan sedan ska jag flisselina upp dom.


Efter det ska jag ta och läsa på lite mer om företaget... känns tryggt att ha i ryggen.


Nej, nu - sätta fart.

Av Annci Hultström - 27 april 2010 16:48

... ha hängt ut tvätten idag. När jag gjorde det var det klarblå himmel och sommarvärme. En timme senare regnade det... Hmmmm... så nu är den hängd på nytt. Inne.


Nu har mamma & pappa kommit. De leker med Wilma där nere och jag sitter och ska försöka fylla i lite av alla de blanketter man ska skicka till a-kassan. Hur många som helst känns det som. Måste ringa Swedbank åxå för att öppna konto, för har man inget konto hos dom får man en utbetalningsavi varje gång man får a-kassan. Stenålder.


Om en stund ska jag börja med maten. Det blir fläskfilé med kantareller idag. Och en flaska vin ska vi nog öppna åxå. Kände för lite fest idag :-)


Vi hörs igen senare. Förresten - Välkommen till alla nya läsare!! Kul. Hoppas ni kommer att gilla min blogg.

AF

Av Annci Hultström - 27 april 2010 11:28

Nu har jag varit på AF och det mina vänner är inget muntert ställe. Så jag hoppas innerligt att jag snart får ett jobb. Och helst "det" jobbet... i morgon är det dags att träffa kunden och jag är faktiskt lite nervös. Mycket mer nervös nu än när jag skulle träffa Adecco...


Sedan jag kom hem har jag kollat lite på present till mamma... skriver inte vad, för hon tittar in här ibland. Pappa och jag ska prata mer om det idag när de kommer.


Nu ska jag snart äta lunch. Det ser jag fram emot, för det kurrar faktiskt i magen. Det är inte ofta. Har börjat få det åter emellanåt. Det är bra, då glömmer man i alla fall inte att äta.


Appropå det... länge sedan jag skrev något om mig och kroppen... Det går lite långsamt faktiskt... neråt, med trögt. Kanske blir det så efter ett halvår... jag tar mina prommisar, dock inte varje dag som det är tänkt. Men jag hoppas komma in i det snart igen. Maten går bra. Har inga problem att få i mig 3-3,5 dl mat numera. Det är skönt. Däremot dumpade jag igår... av glass. Det har jag kunnat äta som mellis på kvällen ibland, men igår gick det inte. Det var en annan sorts glass. Kanske var det det... men i övrigt går det bra.


Nej, nu - lunch!

Av Annci Hultström - 27 april 2010 08:31

God morgon!


Försov oss idag... typ den enda morgonaktiviteten av värde jag ställt klockan för på evigheter... så ringer inte klockan. Kollade den flera gånger att den skulle ringa. Och även nu, allt stämmer... fattar nada.


Nåväl, vi hann och jag har till å med en stund kvar att skriva till er på. Men om 5 minuter måste jag gå. Ska till arbetsförmedlingen nämligen. Det är något obligatoriskt infomöte. Det ska bli så intressant ;-).


Nej, nu måste jag gå. Men vi hörs igen senare.


Ha en bra dag!



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards