Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Annci Hultström - 8 april 2010 18:53

Ja, nu har vi fått stick i armen. Båda två. Tänkte ta den förra året, men det blev inte av. Men nu så. Det gick för övrigt bra. Wilma sa inte ett knyst i vanlig ordning. Hon fick välja plåster och sen klistermärke... men det ratade hon. Hon ville ha en tapperhetsmedalj istället. Så det var ju tur att de hade sånna med :-).


Efter det drog vi till Willys. Riktigt fin butik. Wilma fick köpa en sak åxå, för att hon var duktig. Det blev ett "klibbiga djur", som de hette. En blå klibbig gecko. Hon blev så glad. Nu är den med och ser på TV.


Väl hemma igen var klockan så mycket, så vi köpte oss en pizza och delade på.


Nu ska jag snart lägga Wilma. Hörs igen.

Av Annci Hultström - 8 april 2010 15:36

... att jag sovit hela dagen, för det känns inte som att jag hunnit nåt alls. Tiden har verkligen runnit mellan fingrarna på mig. Så, vad har jag gjort då?


Efter att jag lämnat Wilma i morse, så rensade jag lite rabatter på framsidan, sopade ut en massa skräp på gatan (sopmaskinen skulle komma - så nu är det vår på riktigt), ställde fram alla utemöbler/hammocken/torkställningen, tvättat å vikt tvätt, pluggat, surfat (letar boende i närheten av Vingåker outlet), skrivit brev till Väsbyhem (synpunkter & frågor gällande renoveringen - den höga hyreshöjningen som blir - 825:-/månad - motiveras inte av det "lilla" som ska göras). Ja, det var väl det... kanske var en del ändå. Men jag har så mycket energi, så jag skulle kunna göra mycket mer. Får bli nästa veckan... i morgon måste jag plugga mer än jag gjort idag.


Nu ska jag iväg och hämta W på dagis. Sedan drar vi vidare till Väsby läkargrupp för stick i armen. Efter det blir det Willys i Rotebro - nu butik, vägg i vägg med Coop (undrar hur det kommer sluta för Coop??). Sen blir det hem för att fixa middag.


Men hörrni - vi hörs igen. Efter att prinsessan somnat.

Av Annci Hultström - 8 april 2010 12:19

Lunch i solen, ute. Tänk att det blev vår tillslut!

Av Annci Hultström - 8 april 2010 08:10

God morgon kära läsare!


Så var det en ny dag... vaknade 06:20, drog på mig träningskläderna och gick min runda. Idag sprang jag i intervaller. Det gick kanonbra, så nu är det bara att öka på de där intervallerna eftersom. Tillslut springer jag nog de där 5 kilometrarna som jag har som mål.


Hade f.ö mina nya skor på mig (hittade billigare i USA, men med frakt blev det inte så stor skillnad + att jag inte hade tid med 2 veckors frakt) + nya jackan. Riktigt nöjd med båda och jag kände mig så sportig ;-).


När jag har lämnat Wilma ska jag ge mig på lite högskoleprov och sen ska jag nog försöka få ordning ute. Kratta lite och ställa ut alla möbler. Vill ha ut torkställningen åxå, så tvätten kan hängas ute vid bra väder. Åsså måste jag handla lite åxå. Så, ja... lite sånt fix får det bli.


Nej, nu ska jag få iväg Wilma. Men vi hörs igen - senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards