Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Annci Hultström - 5 april 2010 20:37

Ja, nu är det sista kvällen innan vardagen är här till fullo igen. Hmmm... vill inte riktigt...


Vi kom f.ö hem igår kväll igen (vid 21-tiden). Innan vi drog från mor & far åkte vi inom det gamla huset. Ville ta farväl. Många tårar blev det... gled från rum till rum å tog in känslan. Det suger verkligen. Men jag förstår såklart mamma å pappa. Det är bara det att vackrare plats får man leta efter och att veta att jag inte kommer vara där något mer känns sådär...


Idag har vi varit på Barnen Djungel. Ville att Wilma skulle få en kul sista dag. Det var/är hon värd. Så först blev det Mc Donalds, lekland (med popcorn) och sen lite shopping. Hon köpte nya trosor, med Hello Kitty på, för egna pengar.


Väl hemma blev det middag å film-tittning. Nu sover hon sedan en dryg timme. Och jag sitter och kollar på Saltön på SVT Play. Missade ju alla avsnitt när vi var i Thailand. Tur att det går att göra så...


Nej, nu ska jag återgå. Tänkte se ett avsnitt till och sedan leta mig mot sängen. Måste vara pigg den kommande veckan. Jag ska nämligen ägna den åt plugg... skriver hägskoleprovet på lördag och måste väl sätta mig in lite i vad det egentligen är.


Ha det så bra, vi hörs snart igen.



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards