Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Annci Hultström - 31 mars 2010 12:32

Jaha, då var vi hemma igen då. Hemresan har gått bra, trots 25 timmar på resande fot. De 8 på Bangkoks flygplats gick fort. Riktigt fort faktiskt. Vilken flygplats. Hade man inte haft barn hade man kunnar roat sig kungligt (men de orkade inte riktigt gå runt så mycket). Det är en GIGANTISK flygplats. Såååå cool!! Bara mellan 2 av rökrummen var det 1 km (!!!).


Flygresan gick åxå bra och Wilma sov nog 9 av de 11 timmarna. Så även vi fick ett gäng timmars sömn.


Väl hemma åt vi frukost - skogaholmslimpa med ost å oboy. Även jag åt - MEN... fetdumpade. Så det var bara att lägga sig. Somnade i c:a 1 timme å vaknade pigg som en lärka igen.


Efter det har vi packat upp nästan allt, stoppat in en maskin å nu ska jag betala räkningarna. Sen ska vi iväg å handla lite. Ekar tomt i kylen - förutom frukost (Tack, Linda).


Nej, nu ska jag sätta fart.


Men vi hörs igen, senare med en lång rapport med bilder!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards