Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Annci Hultström - 17 mars 2010 17:34

Hej på er!


Vill först tacka så mycket för alla kommentarer. Kul att läsa. Skönt att våren börjar komma hemma... men fortfarande kallt har vi förstått. Det får gärna ge med sig.


Jag har inte så mycket att förtälja... dagarna ser likadana ut. Varmt, sol, bad, glass... varmt, sol, bad, glass... Och inte att förglömma - dålig mage. Inatt var första gången som jag inte vaknade för toabesök. Det betydde inte att jag gjorde i brallan, utan att magen var lugn. Tack å lov. Får se hur det blir inatt.


Idag har vi åkt tuktuk till Long Beach, nästa strand söderut. Men det var sådär... smalt, inget vidare barnvänligt (läs: djupt), dåligt med skugga. Men kul ändå att se något annat.


I morgon ska vi hyra bil och köra runt ön. Då ska vi även rida på elefanter. Äntligen säger Wilma. Som hon väntat!!!!! Återkommer med bilder och rapport om ett par dagar.


Nu tänker jag avsluta, håller på att bli uppäten av knott... sitter ute, bäst mottagning där.


Men vi hörs igen, ha det så bra tills dess. Det ska vi :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards