Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Annci Hultström - 1 mars 2010 23:26

Blev ingen film idag heller. Det blev Vänner istället. Riktigt bra serie det. Tröttnar aldrig på det.


Men nu, go´ vänner väntar sängen.


Dröm sött!!!

Av Annci Hultström - 1 mars 2010 20:46

Kom ju på att jag utlovade en recension häromdagen.. på filmen vi skulle se. Men den var sååååå j***a dålig så den är inte värd att recensera. Och skulle jag göra det så skulle den recensionen inte ge något eftersom jag inte ens kommer ihåg vad filmen heter. Ja, bara det säger väl en del.


Nu ska jag äta något mellanmål. Matklockan ringde just.


Men vi hörs senare.

Av Annci Hultström - 1 mars 2010 18:38

... nämen, oj... Raggmunk - menade jag ju förstås   . Oavsett så blev det dagens middag. Hittade en färdig smet på hink (tack för tipset Bim) som jag testade. Försökte steka utan fett... då blev det magert. 60 kcal/100 gr och 0,2 gram fett/100 gr. Till det knaperstekt bacon å lingonsylt. Gott! Ligger dock efter på grönsakerna, så jag får ta igen det sen.


Nu ska jag ta reda på info om att gå på intervju. Vill att det ska bli bäst. Har du några tips?

Av Annci Hultström - 1 mars 2010 15:19

Idag  fick jag det! Det första samtalet om arbetsintervju. I bästa fall kanske  även det sista. Nej, nu ska jag inte ta ut något i förskott. Men det känns onekligen kul att åtminstone får komma på intervju. Det är inga lätta tider.


Jobbet är som receptionist (med assistent-känsla) hos Make Up Store. På onsdag kl. 15:30 ska jag dit. Hålla tummarna för mig!


Det var en glädjande nyhet.


Nästa är: Ressällskapet är PÅ! Pratade med Lotta och läkaren gav henne klartecken att åka. WWWWWWIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Skulle dock undvika poolbad första dagarna. Men hur som helst så mår hon kanon. Sååå skönt!! Åh, vännen - jag längtar!! En dag som denna är det f.ö inte svårt. Pissväder á la grande. Blä!!


Nej, nu ska jag luta mig en stund å sen hämta huliganen. Har en begynnande huvudvärk... får se om den ger med sig.



Av Annci Hultström - 1 mars 2010 08:56

Nu VRÄKER snön ner ute. Jag gillar verkligen vintern, men räcker det inte nu? Det är STORA flingor som, efter bara några minuter, täcker alla bilar på parkeringen. Hmmmm... och jag ska ut i det. Känns sådär.


Har ringt Lotta nu, men hon hade ingen telefon (hade blivit flyttad ut i korridoren, stackarn). Så sköterskan skulle få henne att ringa mig. Få se om hinner det innan jag drar om en halvtimme. Annars får jag försöka igen lite senare.


Nu ska jag äta frukost. Gjorde inte det förut, magen för vild. Men nu så... Och sen dra.


Hörs senare idag.

Av Annci Hultström - 1 mars 2010 07:35

Ja, i natt har jag sovit som en sån... inget vidare med andra ord. Typiskt, eftersom jag ska iväg in till stan. Ska ju till Trygghetsrådet. Hade gärna legat kvar i sängen.


Jag har inte hört något från Lotta. Tänkte ringa om ett par timmar. Hmmmm, har tänkt på henne i natt åxå. Gillar inte känslan. Blä!


Btw - jag kände mig full i magen hela dagen igår... och i förrgår. Och orsaken är tveklöst BRÖD. Åt ju på Subway i lördags. Sen hemlagade pizza till middag och på det en macka till frukost igår morse. Gick INTE! Övermätt hela tiden å lite ont i magen. Fick ju heller inte "gå på toa" )om ni förstår), så igår kväll tog jag faktiskt en laxerande tablett. Och för att sammanfatta dess verkan kan jag säga att det känns bra nu   . Men inget ont utan något gått - lärde mig att det nu är stopp med mjukt bröd.


Nej, nu ska jag äta lite frukost och sedan göra mig i ordning. Tänkte ta bilen till Solna å därifrån ta T-banan. För när jag är klar så ska jag åka till en dykshop i Solna och köpa simglasögon till Wilma. Vi har själv köpt fenor å allt där, riktigt bra å proffsiga grejor.


Ha en bra måndag (vår sista på ett bra tag ), hörs sen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards