Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Annci Hultström - 26 februari 2010 19:55

...fredagsmys!


Den hemlagade tacopizzan är uppäten, ljusen tända, viktdagboken ifylld (några kalorier kvar, så det blir nog lite popcorn) och nu inväntar jag bara att Let´s dance börjar. Egentligen är det rätt menlöst att se det nu - eftersom vi ändå är bortresta när finalen är. Men... det blir nog så ändå.


Har f.ö betalat räkningarna (lite sen ute, jag vet) och det var INGEN rolig månad. Märkligt att det alltid är så... att allt kommer samma månad. Vi måste bli bättre på att sköta vårt balanskonto. Vi var skitduktiga och hade över 12000 extra på det... men så var vi ju tvungna att byta kamrem på bilen å då rök de pengarna. Men efter resan ska vi bli bra på det igen. Fast då går jag på a-kassa typ... så... ja, vi får se hur det går med det.


Nej, nu börjar det. Over and out!

Av Annci Hultström - 26 februari 2010 14:23

Ja, nu är det äkta tösnö ute... det droppar å plaskar. MEN naturligtvis ska det frysa på igen i morgon... då får vi underbar isgata *blä*. Då fattas bara att det kommer lite nysnö på det. Sen är landstinget räddat... ja, alla ben- och armbrott menar jag.


Nu har jag hittat en hoper jobb igen. Hoppas det ger något snart... sökt måååånga nu, men inte ett knyst från nåt än.


Tvättkorgen är tom å huset är städat. Skön start på helgen!


Nu ska jag göra mig klar för att hämta Wilma. Sedan ska vi hem och invänta vänner...


Men vi hörs igen - senare.

Av Annci Hultström - 26 februari 2010 07:41

Ja, idag är det bara -0,7 ute. Rena sommaren om man ser till tidigare i veckan. Hmmm... vad det kan svänga.


Men förresten - God morgon! Hoppas ni sovit lika gott som ni förtjänar. Det har jag och jag förtjänade gott. Så då blev det så. Ja, att jag sov gott alltså. Men jag/vi måste jobba mer på det där med längden av den goda sömnen. Jag är en människa som behöver mer än 6-7 timmar/natt. Så är det bara.


Idag får vi se vad dagen kommer att bestå i. Ett är säkert - jobbsökeri. Annars blir det nog lite städning å tvättning faktiskt. Sedan kommer kanske en kompis förbi och kollar på mina urvuxna kläder. Om det är något hon vill köpa. Annars tänkte jag slänga ut det på tradera. För det är en del och vissa saker är använda bara ett par gånger. Och själv har jag letat på Tradera efter stora kläder förut, men det har funnits så lite. Så förhoppningsvis är det säljbart.


Men jag ska börja med frukost i alla fall. Vi hörs senare!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards