Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Annci Hultström - 18 februari 2010 23:39

...hette filmen vi såg ikväll. En svensk film om en överviktig tjejs kamp för att bli skådespelerska. En bra film, med lite igenkänningsfaktor - för fluffiga personer som jag. Rekommenderas.


Men nu ropar sängen på mig, så kort å gott - Dröm sött!

Av Annci Hultström - 18 februari 2010 20:47

Tänkte tipsa om sidan jag gör mina headers och andra roliga bilder på:


http://www.scrapblog.com/


Denna har jag gjort där:

  

Av Annci Hultström - 18 februari 2010 20:11

... me LIKE! Ruggigt intressant tv!!! Önskar man kunde se mer av den typen av program. För man får ju verkligen se exakt allt. Även de tragiska bitarna... när barn inte klara sig.


Och som nu... en tjej som blödit i 6 veckor EFTER förlossningen - hennes tredje barn. Det visade sig att hon har en ovanlig typ av blödasjuka som sattes igång i samband med det. De finns bara 9 fall i världen som råkat ut för det i samband med förlossning. Hmmmm... dåliga odds. Nu ska hon opereras för 7 gången... och innan det får hon träffa sin nyfödda för första gången på 3 veckor. Helt sjukt! Hon trodde såklart att hon skulle in för förlossning. Åsså blev det så istället... Stackars människa!!


Sedan utlovade jag ju bilder på fröken fläta... här kommer dom:


      


Å sen ett par på hemmets förändringar. Först gardinen:

  

(åh, vad jag vantrivs med den där orangea dörren... måste verkligen måla om den så fort det blir varmare ute)


Nu hallen uppe:

   2 skoskåp Trones och spegel Vänna. Blev bra tyckte jag.


Nu ska jag vika ännu mer tvätt och sen blir det lite kvällsmål.


Hörs igen senare.



Av Annci Hultström - 18 februari 2010 12:59

... griper tag i mig ibland. Idag är en sån dag - därav inget inlägg förrän nu. 


Jag har tvättat, vikt tvätt samt sorterat ALLA mina pysselsaker. Tog några timmar. Men nu är det klart och de är numera organiserade efter typ i olika lådor, som f.ö är märkta med dymo-lappar. Så nu vet jag var ALLT är. Nu är det bara resten av kontoret kvar, sen får man kanske tebax lusten att pyssla. Men för att kunna städa det måste maken piggna på sig så han kan jobba på jobbet och inte hemma, som han gör nu.


Förresten, idag är det 18 dagar kvar tills vi åker. Wwwwiiiiiieeeeee! Innan dess måste jag verkligen få tag i ett par nya träningsbrallor. Hittade ett par på Kapp Ahl igår som såg ljuvliga ut. Det blir nog dom... när lönen kommer.


Nu tänkte jag vila en stund på soffan, sen blir det lite sy-stund igen. Har länge pratat om att ha överdrag på soffan så länge Wilma är liten... för den går ju inte att tvätta. Tyget är köpt, men jag har inte kommit till skott. Men idag är det dags... innan det händer en olycka.


Hörs igen senare!


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards