Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Annci Hultström - 13 februari 2010 19:33

...jag är helt slut. Fy fan så mycket folk det varit överallt idag.


På Junibacken var det tjockt av folk. Stod i matkön typ 40 minuter... men det var ok med plats för Wilma att leka. Men nästa gång ska vi inte åka dit förrän på eftermiddagen. För när vi åkte var det inte många kvar. Trots detta hade hon jättekul och hon vill gärna åka dit igen. Tog en hel del bilder, laddar upp dom senare. Eller i morgon. Orkar helt enkelt inte nu.


Efter det tog vi en tur till Stinsen. Skulle lämna igen ett par byxor jag köpt. När det var gjort handlade vi lite mat å sen bar det av hemåt.


Nu har vi ätit (fläskytterfilé, hemgjord klyftpotatis, kantarellsås, morötter och smörstekta champinjoner) och inväntar melodifestivalen.


Ställde mig förresten på vågen i morse. Exakt 100 kg visade den. Så nu har jag gått ner 23,1 kg. På 4 månader. Det är det mesta jag gått ner. Inför bröllopet gick jag ner 22,8 (tror jag det var). Känns nice. Och 14,7 är det sedan op. Känns verkligen skillnad. Tog ett kort på mig idag åxå. Lägger ut även det så får ni se.


Nej, nu ska jag ansluta mig till La Familia nere i soffan.


Men vi hörs senare. Eller i morgon.

Av Annci Hultström - 13 februari 2010 10:38

... Junibacken.


Ha en bra lördag - tills vi hörs igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards